سلام دوستان من تازه عضو گروه شدم حرفاتونو با دقت خوندم من مشکل جنسی ندارم اما مشکل دیگه ای دارم میشه لطفا کمکم کنید . من در تابستون گذشته اشتباه بزرگی مرتکب شدم . بزارید از اول بگم :

من زیاد اهل رفتن تو وایبر نبودم اما داماد همسرم وایبر روی گوشیم نصب کرد و شمار ه خودشو سیو کرد اولا متن های ادبی میفرستاد منم چند باری جواب دادم موقع امتحانات دانشگام بود بعضی وقتام جواب نمیدادم البته به شوهرم می گفتم که خدا رو شکر که گفتم بهش .

تا اینکه یروز پی ام داد  که مشکل جنسی با همسرش داره و من ناراحت شدم ازم خواست به کسی حرفی نزنم منم گفتم به من مربوط نمیشه خوشم نمیاد حرفی بزنید و مایلم نیستم با شما صحبت کنم ولی گفت من مشل دارمو معذرت خواهی کرد منم فکر کردم آدمه باور کردم بهش گفتم عیب نداره ولی دیگه  به من نگید .

بعد چند روز عکسای بدی بهم داد حتی خواست به من نزدیک شه  با اینکه زنش تو حیاط بود و مادر شوهرمم خونه بود از ترس نفسم بالا نمیومد  فقط از آشپزخونه فرار کردم کلا وایبر رو پاک کردم و از خونه مادر شوهرم رفتم تا سه روز خواب نداشتم من همسرمو خیلی دوس دارم واسه همین بهش گفتم اما متاسفانه مدرکی نداشتم اون خیلی عصبانی شد .

خواهر شوهرم هرچی تو دهنش بود بهم گفت خیلی گریه کردم حرفای بدی شنیدم اما همسرم حرفمو باور کرد و گفت کاش مدرکو نگه میداشتی بارها از من جلوی خواهرش حمایت کرد گفت که به من صد درصد اعتماد داره بعد ها فهمیدم  این مرد دوس دختر دوستشو امتحان کرده با شماره دیگه و خواهر شوهرم باهاش بحث کرده این موضوع منو داره عذاب میده تو رابطم با همسرم اثر گذاشته بود از نظر روحی واقعا مشکل دارم همسرم خیلی باهام صحبت کرد اونم خیلی از نظر روحی داغون شد بعد این چند ماه بازم مشکل دارم موقع رابطه یاد اون دوران میوفتم بی اختیار گریه میکنم باعث میشه همسرمم اذیت شه به اون دلیلشو نمیگم لطفا نظرتونو بگید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه)