سلام به همگی

چند وقته بدجور با خودم مشکل پیدا کردم. لطفا نظرتون رو جدا از کلیشه بگید.

من 32 سالمه و از نظر مالی و ظاهر و قیافه خوبم. تا حالا دوست دختر و به تبع اون رابطه جنسی نداشتم.

تو همه این سالها با اینکه خیلی موقعیت دوست گرفتن داشتم ولی خوب خوشم نمیومده و طرز فکرم این بوده که این کارا کار آدمای هله هوله س. اصلاً هم آدم سرد و خجالتی و بی سر زبونی نیستم و خیلی هم با اطرافیان و اقوام گرم می گیرم تا این حد که از حضور من تو جمع خوششون میاد. زمانی هم که چند سال پیش دانشگاه میرفتم همینطور با همه گرم بودم.

حالا مشکلم اینجاست که الان چند ماهه نمیدونم چرا طرز فکرم راجع به این قضایا تغییر کرده. به اجتماع که نگاه میکنم - نمیدونم چرا تا حالا نگاه نمیکردم!! - و پسرایی که تو سن پایین رابطه جنسی رو تجربه کردن و مسائلی که هممون میشنویم، میگم یعنی من اینقدر بی عرضه بودم که حتی یه دوستی خشک و خالی هم نداشتم؟ یعنی من بهترین سالامو همینجوری الکی از دست دادم؟ وقتی حتی دخترای فامیل با اینکه میدونم خودشون اهل پسر بازی نیستن با توجه به رفتارم باورشون نمیشه من تا حالا دوست دختر نداشتم میگم نکنه پشت سرم بهم میگن بی دست و پا؟  

تصمیم داشتم برم پیش یه مشاور روانشناس دیدم می خواد کلیشه ای حرف بزنه. خانوما لطفا شما بگید که یه پسری تا این سن رابطه جنسی که هیچ، حتی دوست دختر نداشته تو ذهنتون چیزی که خطور میکنه خوب بودنه اون پسره یا بی عرضه بودن؟

دچار دوگانگی شدم. اصلاً نمیدونم با خودم چند چندم! من خوب بودم یا گاگول بودم؟ حالا اهل دوستی نبودم به کنار،  چرا اقلاً یه بار رابطه جنسی رو تجربه نکردم؟ یعنی اینهمه سال خودمو سر کار گذاشته بودم که این کارا کار آدم درست حسابی نیست؟ یعنی این طرز فکر که "بقیه نمی فهمن من چیکار میکنم، خودم که میفهمم چیکار میکنم" غلط بوده؟

 می خواین بپرسین چرا ازدواج نکردم، چون میخواستم شرایط مالیم کاملا خوب بشه و خدا رو شکر الان دیگه اون چیزی که میخواستم شده و دیگه میخوام برم بسمتش. اصلاً همیشه فکرم این بود که پولی رو که بخوام خرج دختر بکنم خرج زنم میکنم. ولی مشکل من با گذشته اس....

ممنون که حرفامو گوش دادین. 


مرتبط :

به نصیحت های والدین، جامعه و دوستان گوش نکنید، هر چه زودتر ازدواج کنید!

از بی همسری خسته شدم

سوال از دهه شصتی هایی که چشم انداز روشنی ندارند

ازدواج حلقه گمشده بعضی ها

پدر دختر مورد علاقم اعتقاد داره نمی تونم خرج یه زندگی رو بدم

نمیتونم که تا 60 سالگی عفت پیشه کنم

خواستگار 38 ساله م به زور اطرافیان اومده جلو

کی قراره به یه زندگی خوب برسم ؟

خسته شدم، هر جا میرم همه میگن چرا زن نمیگیری ؟

بخدا منم دوست داشتم ازدواج کنم

سن ازدواج هر چی میره بالاتر انسان سختگیر و ریزبین میشه؟

رسومات دردسرساز و بی فایده ازدواج رو بشکنیم

چرا بعضی ها ازدواج رو یه غول وحشتناک می بینن ؟

عقد کنیم و تا زمان ایجاد شرایط ازدواج ، موافقید ؟

ائمه تاکید کردن به ازدواج آسان اما انگار گوش ما بدهکار نیست!

با آسون کردن شرایط ازدواج به خودمون کمک کنیم

اگه دختران و پسران در سنین پایین عقد کنن چه مشکلاتی داره ؟

کاش عقاید مردم جامعه طوری بود که بچه هاشون زود ازدواج کنن

ترس از ازدواج ، یکی از مشکلات ازدواج آسان


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) ازدواج و مسائل درک نشدگان (۱۰۲ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)