من همیشه با مسئله قد در ازدواج مشکل داشتم. با اینکه یکی از معیارهای ظاهری قبولش دارم اما کم کم دارم دلسرد میشم از ازدواج.

قدم 187 ، 24 سالمه و فارغ التعصیل شدم از یه رشته مهندسی و استخدام هم هستم.

اهل یه خونواده مذهبی هستم. به شدت بر روی اعتقاداتم پایبندم. اطرافیان من رو به عنوان یک ادم مودب و آرام میشناسند.

برای انتخاب همسر اصیترین معیارهای بنده ایمان خود شخص، فضای فرهنگی و اعتقادی خانواده، سطح اجتماعی و تا حدودی تحصیلات دارای اهمیت است. به انضمام اینکه در مسئله ظاهر، قد به عنوان معیار اصلی من قرار دارد.

اما چه کنم که همسری که هم دارای ایمان محکم و خانواده ای خوب و حتما حتما با پوشش چادر باشد که قدش هم حداقل 170 باشد پیدا نمیشود!!!

کم کم دارم نا امید میشوم.

هرچی خانم قد بلند این ور اون ور میبینیم، خیلیاشون رو پوششون رو نمیپسندم. اکثرا که چادری نیستند.

هر از گاهی هم که یه مورد میبینیم که دختر خوب و با تقوایی هست و چادری هم هست و اتفاقا قدش هم به من میخوره، اما متوجه میشم که ازدواج کرده یا متاهله حسابی حسرت میخورم.

واقعا دارم کلافه میشم.

آخه چرا این دختر خانمای چادری قد بلند فک کنن که باید چادر و کنار بزارن تا قشنگتر باشن؟؟؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)