دختری هستم با سن بیش از سی سال که به تازگی با مردی که ده سال ازم بزرگتره نامزد کردم. هیچ کدوم قبلا ازدواج نکردیم.

من به دلیل عشق به تحصیل و ایشون به دلیل دید منفی نسبت به ازدواج . هشت ماهه که با هم ارتباط داریم. ایشون یکبار کات کرد و دوباره برگشت. جلسات متعددم پیش مشاور رفتیم و ایشون ازدواجمونو تایید کرد.

الان مشکل اینه که ایشون گاه تا یک هفته باهام تماس نمیگیره. البته مرد سردی نیست، وقتی پیشمه خیلی خوبه. ولی درگیر کار که میشه دیگه همه چی یادش میره. چون قبلا هم یکبار ترکم کرده من به شدت دچار استرس میشم که شاید دوباره میخواد ترکم کنه.

حالا میخوام بدونم آیا این رفتارش عادیه.اگر بله چیکار کنم کمرنگ بشه،چون این رفتارش واقعا اذیتم می کنه.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)