یکی از همکلاسیم که توی دانشگاه درس میده، بهم پیشنهاد آشنایی داد منم قبول کردم. یک ماه همه چیز خوب بود اونم خیلی بهم عشق و نفس و اینکه باهام باشه میگفت.

منم رفتارم جوری بود که نشون بدم قصدم ازدواجه. بعد یک ماه بهم گفت که به دردهم نمیخوریم!! اصلا انتظار نداشتم حدود یکی دو ماه علت کارشو پرسیدم و گفت که تو ازون دخترایی هستی که آخر باید بگیرمش!!

گفت من دختر پایه میخوام که اهل همه چیز باشه، گفت سکس نمیخواد ولی میخواد بدونه نظر من راجب به سکسی که دوست دارم چیه. منم گفتم خوب مسلما باید قبل ازدواج بدونیم چجوری دوست داریم تا میتونیم نیازهمو رفع کنیم یا نه . بعد قرار شد بیشتر همدیگه رو بشناسیم.

بعد یک مدت فیلم سکسی برام فرستاد و راجب خودارضایی حرف زد!! میخواست منو وابسته خودش کنه تا باهاش سکس کنم. منم بعد این اتفاقا و حرفای سکسی، بهش گفتم که باید مردایی مثل تو رو کشت که فقط به سکس فکر میکنین.

حرفای خیلی بدی بهش زدم. اونم گفت که من زشتم و ازم بدش میاد و ازم متنفره و میترسه که بلایی سرش نیارم!! گفت که هیچوقت با من سکس نمیکنه گفت تو مثل دخترای دیگه بودی که فقط میخواستم باهات حال کنم!! من نمیدونم با دو تا دونه اس ام اس سکس حال کرده؟؟!!

من که کلی بهش فحش دادم کلی حالشو گرفتم یعنی چی آخه!! خودش گفت اونجوری دوست داره. حالا میگه اگه حرفی بزنم و بهش گیر بدم که باهام میمونه به خونوادم میگه که حرف سکس زدم باهاش.

ولی من واقعا دوسش دارم. نمیدونم چرا اینجوری میکنه. من اصلا قصد آسیب رسوندن بهشو نداشتم. واقعا میخوام بهم برگرده. چجوری برش گردونم؟؟ بهم گفت هرکاری کنم جذبم نمیشه. ولی من فقط اونو میخوام حق نداره باهام بازی کنه. 

این راهنماییو بهم بکنبن بگین چجوری این آدمو برگردونم ؟

مرسی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)