امام رضا(ع):

آمیزش مکن مگر اینکه با زن بازی کنی و زیاد هم بازی کنی و دو پستان او را بفشاری چون چنین کنی، شهوت او را غلبه می‌کند و منّی او جمع می‌شود، زیرا منی زن میان دو پستان اوست، و شهوت از صورت و چشمان او نمایان می‌شود و از تو همان می‌طلبد که تو از او می‌خواهی.

سوال1. دقیقا یعنی چی منی زن میان دو پستان اوست؟ آیا منی مرد که در کیسه بیضه ها وجود دارد منی زن هم بین دو سینه اوست؟

سوال2. این که یعنی انقدر لمس کردن و فشار دادن سینه ها زن رو تحریک میکنه؟ یعنی لمس آلت تناسلی زن به این اندازه، زن رو تحریک نمیکنه؟

سوال3. این که "شهوت از صورت و چشمان او نمایان میشود" آیا مگر کسی که شهوتی بشه یعنی انقدر تغییرات در صورت و چهره زن ایجاد میشه؟

سوال4. چه نوع بازی هایی وجود دارد که به درد رابطه زناشویی میخوره؟ کتابی و یا منبعی در این زمینه وجود دارد؟؟ ایده هاتون در مورد این بازی ها چیه؟

3زناشویی

یه پیشنهاد هم به آقای نجفی و دوستان، که این از این احادیث و روایات اگر در کتابی دیدند و مطالعه داشتند و تو اینترنت هم وجود ندارد، با ذکر منبع در سایت مطرح کنید، تا در مورد این احادیث تبادل نظر بشه (چون متاسفانه نمیدونم چرا این احادیث و روایات جایی گفته نمیشه) و به نظر من راهنمای خوبی برای زوجها خواهد بود.

ممنون


مرتبط:

قبل از ازدواج در مورد زندگی زناشویی و همسرداری تحقیق کنید

چرا به آموزش زندگی زناشویی به جوون ها کم بها داده میشه ؟

دلایل نارضایتی متاهلان از زندگی زناشویی

زندگی زناشویی جز با پاکی، درستکاری و مهربانی پایدار نخواهد بود

معرفی کتاب در زمینه آموزش مسائل زناشویی

آیا در آموزش مسائل زناشویی افراط نمیشه

بهترین رفتار زناشویی

خسته شدم در زندگی زناشویی معنی ندارد

درخواست راهنمایی در مورد بالا بردن ضریب موفقیت در زندگی زناشویی

نکاتی برای شوهرداری - خانوم ها بخوانند

چطور شوهرم رو مجذوب خودم بکنم ؟

من نمیدونم چطور شوهرم رو مجذوب خودم کنم

چه کار کنم که برای شوهرم متنوع بشم ؟

چیکار کنم شوهرم بهم وابسته بشه ؟

چه جوری بلای شوهرم بشم ؟!

چکار کنم خانمم عاشقم بشه ؟

چکار کنم تا خانمم خوشبختی رو حس کنه ؟

چطور با محبت کلامی عشقم رو به خانمم نشون بدم ؟

میخوام رابطه ام با خانمم جوری بشه که ازم سیر نشه

چگونه قلب خانمم را تصرف کنم؟ ( 1 )


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه) مسائل زناشویی آقایان (۱۲ مطلب مشابه)