سلام

من 27 ساله و یکی از خوانندگان قدیمی سایت هستم که گاهی با نامهای مختلف نظر گذاشتم اما از ترس تاثیر احتمالی سوءِ نظراتم ، به کسی مشاوره ندادم.

اما سوال و در واقع دغدغه ی من این هست که خواهم گفت و از دوستان خوبِ خانواده برتر خواهش میکنم که به من کمک کنند و برای من دعا کنید خواهش میکنم.

 پیشاپیش سپاسگزارم.


راستش چند مدتی بود که بخاطر توبه از گناهی به شدت بخدا نزدیک شده بودم طوری که با صدای اذان صبح از خواب میپردم و گاهی قبل از اون حتی برای نماز مستحبی بلند میشدم. این حس یکی دو سال قوی بود و با من بود اما کم کم کمتر شد اما با وجود گناه هایی که شاید خیلی ها درگیرشیم باز هم احساس نزدیکی بخدا میکردم تا اینکه یکسال هست تصمیم به ازدواج گرفتم

"من تا قبل از این سن خواستگاران زیادی داشتم که بخاطر همون ترس از گناهم ردشون کرده بودم "اون اوایل باز هم کارم توسل بود و بعد از مدتی شروع کردم به گرفتن چله های مختلف اما انگار هر چی بیشتر دعا میکردم کمتر نتیجه میگرفتم ... خییلی نماز جعفر خوندم و خیلی نذرهایی دیگه، خواستگار داشتم و دارم شاید به طور میانگین ماهی سه ، چهار تا ... اما وقتی نخواد بشه چه هزارتا چه یکی!!؟؟

خلاصه چند مدتیست که بشدت از خداوند سرد و دور شده ام طوری که گاهی نمازهای صبحم قضا میشن دست خودم نیست احساس میکنم دیده نمیشم یا خدا از من بدش میاد "هر چند حق داره"

اما از این وضعیت راضی نیستم کلا از این حالِ دنیا راضی نیستم میخوام حالم عوض شه دوباره عاشقانه خدا رو بپرستم...

اما خسته شدم اینقدر دعاهای مستجاب نشده، اینقدر مرضهای لاعلاج ، اینقدر جنایت و وحشیگری، اینقدر بلا و مصیبت و این زمستون بی برف و بارون ... امروز پست "چرا خدا داعشیها رو نابود نمیکنه"رو میخوندم خیلی ناراحت شدم...

خسته شدم از مریضیهای لاعلاجی که جوونا رو گرفتار کرده ،از تنهایی خودم و...

 اما میدونم بازم باید سپاسگزار خدا باشم اما نمیتونم و نمیدونم چه باید کرد:(((


یادتونه چند وقت پیش چلّه ی گناه نکردن گذاشتیم دوست دارم دوباره دور هم جمع بشیم و بهم دیگه راهکار عملی نه صرفا تئوری بدیم که برای رهایی از این افکار ،برای زودتر رسیدن به حاجت و برای آماده سازی بستر ظهور امام زمان چکارهایی باید بکنیم!!!!؟


امروز اینو خوندم جالب بود اما نمیدونم در واقع چکار باید کرد:

هر وقت در زندگی ات گیری پیش آمد و راه بندان شد، بدان خدا کرده؛ زود برو با او خلوت کن و بگو با من چکار داشتی که راهم را بستی؟! هر کس گرفتار است در واقع گرفته ی یار است.

"حاج اسماعیل دولابی"


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)