سلام

بعضی از خانوادها میشینن کنا بچهاشونو ماهواره نگاه میکنن . خوب خیلی از دخترا و پسرای هم سنو سال ما با دیدن بعضی صحنها که به نظر بزرگترا تحریک کننده نیست تحریک میشن بنده خودم تو چنین شرایطی سریعا از جلوی ماهواره بلند میشم میرم تو اتاق درم میبندم.

 اما هستن کسای که کمتر رو خودشون کنترل دارن خوب ما نمیتونیم به بزرگترمون امرو نهی کنیم که دیدن ماهواره رو ترک کنن خود من با وجودی که خیلی خودمو کنترل میکنمو دایم ذکر میگم ولی باز میشه گاهی وقتا تحریک بشم بعدم شرایطم طوری هست که مجبورم خونه تنها بمونم.

 من پارسال که کنکور داشتم تو کلاس کنکور خیلی ناخواسته عاشق یکی از استادام شدم و هر کاری که میکنم نمیتونم فراموشش کنم چون اون تمام معیارایی که من برای همسر ایندم در نظر گرفته بودم رو داشت من دختر بدی نیستم واقعا نمیدونم چجوری شد که عاشقش شدم البته من اصلا به فکر ازدواج نیستم الانم تمام سعیمو میکنم که تمام فکرو ذهنم روی درسم باشه و درسامم شکر خدا خوبه  لطفا راهنمایم کنید

مرتبط:

خواستگار دارم اما مشکلم اینه که ماهواره داریم

مضرات داشتن ماهواره چیه ؟

کلیپ دکتر خسروی در مورد پاکدامنی و ماهواره

سهم ۱۷ درصدی ماهواره در وقوع طلاق

خون شهیدان فقط به حجاب، ماهواره و روزه حساسه ؟

درک می کنم که چرا خانواده ها میرن سراغ ماهواره

هدیه ماهواره‌ای غرب به مجردهای ایرانی

یک نظرسنجی از آقایون در مورد ماهواره

بین خریدن و نخریدن ماهواره شک دارم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)