سلام دوستان خوشحال میشم نظر تونو بگین

من یه دختر 27 سالم با قیافه خوب ( البته به گفته اطرافیان نه خودم ) چادریم و حجابمو کامل رعایت میکنم ولی در عین حال آدم خشکی هم نیستم سعی میکنم متعادل باشم.

البته شیطنتهای دخترانه زیادی دارم ولی جلوی آقایون خیلی سنگینم طوری که وقتی بعضی آقایون رفتارمو با دوستام ازشون میشنون فکر میکنن سرکارن و این شیطنتها و کارها از من بعیده!!

تو دانشگاه از همکلاسیها بودن که عکس العملهای خاصی نشون میدادن ولی من هیچوقت بهشون رو ندادم و طوری برخورد نکردم که باهام راحت باشن و اگز قصدی دارن بگن! شایدم قصدی نداشتن!

لپ کلامم اینه که تا حالا خواستگار جدی ای نداشتم!! به نظرتون مشکل کارم کجاست؟ آیا اینکه با آقایون رفتار سنگینی داشته باشی و نخوای خودتو به همه عرضه کنی کار اشتباهیه که کسی مثل من خواستگار نداره ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)