سلام

من از اواخر سال اول دبیرستان یا اوایل دوم دبیرستان به خودارضایی مبتلا شدم بدون اینکه بدونم اسمش چیه و چکاریه .

وقتی فهمیدم که دچار عوارضش شده بودم از همه بدتر عوارضی بود که رو ظاهرم تاثیر گذاشته بود مثلا زیر چشام خیلی گود شده بود و سیاه

اعتماد به نفسم به شدت پایین اومده جوری که یه بیرون ساده به هزار تا عذاب میرفتم فک میکردم مردم بهم بد نگاه میکردن البته نمیدونم من اینجوری فکر میکنم یا واقعا اینجوریه .

خلاصه بگم زندگیم بخاطر این نکبتی مختل شده 23 سالمه دانشگاه رفتن برام شده عذاب الان که دارم اینو مینویسم یه دوره 94 روز ترک کردم دوباره شکستم ولی دوباره شروع کردم به ترک الان 129 روزه ترک کردم .

یه چیزی هم بگم شاید خندتون بگیره من همیشه بعد از خودارضایی پوست زیر چشامو میکشیدم من قبل از خودارضایی پسر خوشتیپ و باهوشی بودم ولی الان زندگیم مختل شده الان که 129 روز ترک کردم بهتر شدم ولی خوب خوب نشدم حالا ازتون میخوام کمکم کنین چکار کنم از شر عوارضش خلاص شم ؟

مثل کمبود اعتماد به نفس و گودی زیر چشم و ...... اصلا میشم همون ادم قبلی یا قراره تا اخر عمر همینجوری بمونم این سوالایی که هر روز دیوونم میکنه بخدا خسته شدم خواهشا کمکم کنید


مرتبط :

اثرات خودارضایی روی چهره

در تست پزشکی، اورولوژ میتونه متوجه خودارضایی بشه ؟

با توجه به آسیب های خودارضایی میتونم زن آینده ام رو تامین کنم ؟

آیا امکانش هست عوارض خودارضایی از بین بره و دوباره سالم بشم ؟

چه کار کنم از شر عوارض خودارضایی خلاص شم ؟

جبران عوارض 6 سال خودارضایی

چقدر طول میکشه که عوارض خودارضایی از بین بره؟

بررسی علمی مضرات خودارضایی

خودارضایی باعث شده چشمم به شدت ناپاک بشه


آموزش گام به گام ترک خودارضایی در خانواده برتر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ترک خودارضایی (۱۲۷ مطلب مشابه)