سلام

من 24 سالمه قبلا زیاد خودارضایی نداشتم سرکار میرفتمو و ..... الان  چون ترم اخر دانشگام  و سر کار نمیرم خود ارضاییم بیشتر شده . یه سال و خورده ای میشه بدنسازی میرم وقتی کراتین و پروتییین میخورم شهوتم پایین میاد و حس خوبی دارم.

ولی الان نمیخورم شهوتم بالاست . جدیدا از وضعیت جامعه حالم بهم میخوره . شک ندارم امثال من به خاطر مشکلات اقتصادی و فساد مالی کشور مجبوریم .. بزنیم . اخیرا خدمت سربازی هم میفروشن ولی این قانون برای بچه پولدارهاست یعنی فوتبالیستها و اقا زاده ها نه امثال من.

من تصمیم گرفتم خدمت نرم و برم سر کار خودم و پول جمع کنم بعدشم تشکیل زندگی . اخیرا ... زیاد میزنم هفته ای دو بار ولی عذاب وجدان نمیگیرم چون بدبختی ما جوون ها چه پسر چه دختر مشکل اقتصادی جامعه است پس دلیلی نمی بینم عذاب وجدان بگیریم /. اصلا هم افسرده نیستم. اکثر دوستان نزدیکم به من میگن اقای شاد .

امیدوارم خدا درک کنه که شک ندارم خودشم می بینه و میدونه که گناهکار اصلی من نیستم و بعضی ها هستن که باعث شدن من خودارضایی کنم. الکی هم خودمو توجیه نمیکنم حرف حقو دارم می زنم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)