نسیم :

اصلا عمل ادم ها از بین نمیره هیچ چیزی هم اتفاقی نیست مطمئن باشید به هیچ وجه نمیتونیم با تقدیری که خودمون با گناهامون ! همون کوچولو های خرده ریزه! رقم زدیم بجنگیم خاااانم محترمی که شما ده سال پیش با یه پسری تیک زدی بچتو می بینم در اینده ! نوه توم می بینم .

اقایی که سر دختر مردم گول مالیدی نمیدونم خطا از پدرت بود از پدر بزرگت بود اون تو گناه تو !تو نسل گناه کاری! که از خودش باقی گذاشته سهیمه من دیدم کسیو که حتی عاشق شده بچش همون عشق گرفتار شده دعوا کرده سی سال بعد همون واسش تداعی شده شما رو به همه ی مقدساتتون قسم از سرزنش دیگران جدا خودداری بفرمایید من خودم جوش صورت یکیو مسخره کردم نه اون طور حالا مثلا گفتم اخی جوش زدی؟!! این کرم خوبه اون صابون اثر داره استفاده کن طرف دلش شکسته والله ده روز بعد همون جا یک جوش اندازه ی هندونه در اومده!!!!!!!!!!!!!!

این قدر این دنیا رو نظمه روی قانونه که حد نداره عدالت خدا تو دید بسته ی منو شما به خاطر عمر کوتاهمون قابل تصور نیست ولی مطمئن باشید اجرااا میشه! همه چیز که قرار نیست مثه جوش هندونه ای من از تو صورتمون قلمبه شه بیرون  والا به خدا!!!!!!

حتی  اگه صد سال طول بکشه عدالت اجرا میشود نیاااازی نیست اقایون بیان کامنت بزارن ای خدا !!! من که پاکم!؟ زنم عفیف باشه! وبالعکس. دیدمون رو گسترش بدیم سعی کنیم از این وسوسه های کوچیک بگذریم توی لحظه زندگی کنیم نگران اینده هم نباشیم دیگه من و شما کاره ای نیستیم و فهم و شعور کافی برای درک حکمت خدا نداریم که بگیم ببببله!!!!

فلانی خودش چی بود زنش چی؟؟؟ دختره شهره ی شهر بود بچه هاش چی ؟؟؟ مگر از نیت و باطن ادم ها خبر دارید که به قضاوت نشستیم و هی این و اون رو انالیز میکنیم خواهشا از روی یه کامنت دو خطی تا اخر فکر و زندگی مردم رو نخونیم با دید بهتری نگاه کنیم و فقط سعی کنیم خودمون رو تغیر بدیم نه ادما! و سرنوشتا !و زندگی ها! رو از خودمون شروع کنیم و پز این افکار خوشکلمون رو ندیم فاصله است میان فکر و عمل فاصله ای به اندازه ی ایمانمون مخاطب اصلی این پیام هم خووووود خود منم نوشتمش بلکم اثر کنه ادم شم! فرض محال 

التماس دعا


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)