با سلام خدمت دوستان عزیز سایت

یه سوالی هست که گفتم شما میتونید منو کمک کنید

واقعیت اینه که من شاغلم و مجرد و 27 سالم هست من امسال برا کارشناسی امتحان دادم قبول شدم چیزی که ذهنمو درگیر کرده اینه که من همین جور که گفتم شاغلم و تو شرکتی که مشغول کارم کاملا مربوط به رشتم هست و خیلی خیلی جای پیشرفت دارم که هم عاشق رشتم هستم هم عاشق کارم که من هر روز که میرم شرکت به علمم اضافه میشه هر روز میگما .

این باعث میشه بیشتر شیفتش بشم مشکلم اینجاس که الانم کارشناسی قبول شدم نمیتونم برم دانشگاه ولی دوست دارم درسمم ادامه بدم چون حداقل هفتهایی 2 تا 3 روز درگیرم و میدونمم از اون طرف دانشگاها الان هیچ بار علمی و فنی ندارن واسه فارق التحصیلاشون .

الان با همین مدرک کاردانی که دارم اندازه یه دکترا برا شرکتمون ارزش دارم  و اینکه اگه خواسته باشم برم دانشگاه یه جورهایی به کارمم لطمه میخوره حالا به نظر شما پسرا و دخترای سایت شما جای من بودید چی کار میکردید کارتونو سبک تر میکردید و میرفتید ادامه تحصیل یا نه محکم میچسبیدید به این کارتون که جای پیشرفتم داره ممنون میشم از راهنماییتون موفقو پیروز باشید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)