سلام
من زنی 28 ساله هستم 6 ساله ازدواج کردم یه مشکل کوچیک با شوهرم دارم اونم اینه که یکم خشکه رمانتیک نیست مثلا زمانی که از سر کار میاد فوری میرم بغلش می کنم لبشو می بوسم اما شوهرم پیشونیمو می بوسه انگار که دخترشم
وضع مالی شوهرم عالیه یک آهن فروشی بزرگ داره و همیشه فکرش به سمت مادیاته اصلا معنویات و عشق براش زیاد معنی نداره همیشه میگه اینو بفروشم اینو بخرم از این حرفا عوضش من خیلی رمانتیکم همیشه می بوسمش بغلش می کنم همیشه تو مناسبتا غافل گیرش می کنم چیزی براش می خرم ولی اون اصلا اهل اینکارا نیست نمیگم خسیسه اتفاقا بهترین چیزا رو برام میخره یا همین خونه ای که توش نشستیمو کرده به نام من آدم دست و دلبازیه من مهریه ام کم بود ولی چند صد برابر مهریم بهم مال و اموال داده ولی با لحن خشک نمی دونم متوجه می شید یا نه یه جور انگار یه غریبست بعد اصلا برای رابطه جنسی پیش قدم نمیشه زیاد علاقه ای به رابطه نداره فقط زمانایی که خیلی خوشحاله پیش قدم میشه ولی من رابطه رو دوست دارم برای همین اکثرا من بهش پیشنهاد می دم تو رابطمونم جوری رفتار می کنه انگار من دخترشم و اون یک پدر مغرور فقط پیشونیمو می بوسه اونم به حالتی که انگار داره روبوسی می کنه هیچ کدوم از این کارایی رو که تو وبتون می گید باید یک مرد انجام بده رو انجام نمیده می خواستم بدونم چه راهی بهم پیشنهاد می کنید تا شوهرم رمانتیک شه البته من با شوهرم در هیچ زمینه ای مشکل ندارم تا حالا یک بارم بحث نکردیم یا اصلا صدای بلندشو نشنیدم خیلی خیلی دوسش دارم می دونم اونم منو دوست داره ولی هیچ وقت نمی گه اصلا مردی نیست که دنبال زن دیگه باشه یا سرش جای دیگه گرم باشه با اینکه دخترای لاشی زیادی هستن که به خاطر پولش به تلفنش زنگ می زنن مزاحم میشن اصلا توجهی نمی کنه فقط تنها چیزی که بهش فکر می کنه در آوردن پول و مادیاته


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)