سلام 

خوبین ؟

امیدوارم که حالتون خوب باشه

اما من اصلا حالم خوب نیست راستش دلم خیلی پره نمیدونم از کجا شروع کنم دانشجوی ترم 4 هستم و تو این 3 ترم که گذروندم همیشه معدلم الف بوده و تو یکی از دانشگاه های خوب کشور درس میخونم

اما با همه این حرفا من خیلی افسرده م بخدا قسم که الانم دارم با گریه تایپ میکنم دلم خیلی گرفته از خودم از زندگی از خدا از زنده بودنم خدای من تو رو قسمت میدم به امام حسین ، چرا منو به دنیا اوردی ببخشید ها اما من ازت راضی نیستم تو که همه چیرو میدونی پس چرا منو به دنیا اوردی اصلا من چرا بایستی گریه کنم خدایا خدایا خدایا...

خیلی وقته که دچار خود ارضایی شدم متاسفانه 

بدنم بیش از حد ضعیف شده جوری که همه اینو بهم میگن

من اونقده افسرده م که 3 ساله که شبا تو تنهایی خودم تو اتاق خودم تا صبح گریه م میگیره اونم برای یک خواستم از خدا فقط یدونه 

خدا منو از این دنیا ببر خواهش میکنم مگه چی میشه اخه چی میشه یکی نباشه چی میشه من اینهمه سختی نکشم 

من ادم زود رنجی نیستم 

اما خدایی کمرم شکسته از غصه و غم از گریه کردن دارم میمیرم خدایا من میترسم ازت از اینکه منو تو اتیشت بسوزونی خدایا من نمیتونم تحمل کنم باور کن نمیتونم خدایا...

ببین که چقدر دلم گرفته اصلا دیگه دلی برام نمونده که گرفته م باشه احساس میکنم که دیگه دلم مرده به کل خدایا میبینی که چقدر گریه میکنم میبینی که محمدت داره ذره ذره اب میشه میبینی که دیگه کسی نیست که کمکش کنه کسی نیست خدا کسی نیست خدا خداااااااااااااااااااااااا

التماست میکنم منو بکش تو رو به بزرگیت تو رو به پیامبرت قسمت میدم  من دیگه نمیتونم بسه دیگه بسه من خسته شدم

من باورم اینه که زندگی بهترین هدیه توست اما ببخشیدا کاشکی اینکارو نمیکردی کاشکی خدایا منو ببخش که اینطوری میگم بهت اما من این هدیه تو رو نمیخوام باور کن نمیخوام  

ای مرجع درماندگان دور مران مرا...

خدایا منو به این دنیا ببخش لطفا 

واقعا به کمک نیاز دارم جوری که نزدیک خودکشی هستم باور کنین به این بنده گناهکار این فرصت رو بدین که از دیگران کمک بگیره برای اخرین بار 

خیلی ممنون ببخشید اگه ناراحت تون کردم اما این محمد واقعا به کمک احتیاج داره ممنون میشم راهنماییم کنید خواهشا بخاطر خدا بخاطر حضرت محمد (ص)


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)