سلام

دختری هستم 23 ساله. تا حالا با هیچ پسری دوست نبودم مگر دو سه روز اونم تو فضای مجازی که بعدش پیشنهاد رابطه و سکس میدادن و من کلا قطع رابطه میکردم.

اصلا یکی از دلایلی که تا حالا با هیچ پسری دوست نبودم اینکه نمیتونم دوست پسرم رو از این لحاظ ها تامین کنم حتی تلفنی و پیامکی.

و یکی دیگه از دلایلم اینه که نمیخوام پایبند یه نفر باشم و موقعیتهای خوب ازدواج رو از دست بدم. به هر حال.

حالا یکی از همکلاسیای کارشناسیم که نمیشناختیم همو به اون صورت ، چون ترم بالاتر بود، این ترم سر یکی از کلاسا که با هم داشتیم از من خوشش اومد از مهر ماه و بقول خودش زیر نظرم داشت.

خودش پسر خجالتی و ظاهرا سر به زیریه. منم دیگه از رفتاراش متوجه شدم و از دی ماه ازش خوشم اومد، تا اینکه به بهانه امتحانا شمارمو گرفت و الان نزدیکه 1 ماهه با هم دوستیم. ولی من خیلی رک بهش گفتم که حتی حاضر نیستم بهش دست بدمو اگه نمیخواد اینجوری،تموم کنه بره. 

اون که قبلا گفته بود قصدش ازدواجه اولا خیلی براش مهمه که من بقول خودش با عفت هستم و از طرفی شرایط ازدواج نداره نه کارو نه سربازی.

تو تمام این مدت یه سوال از خودم و خانوادم نکرده و وقتیم که من ازش میپرسم خیلی سریع و مختصر ج میده. منم با اینکه خیلی مهمه برام ولی دیگه زیاد نمیپرسم چیزی ازش.

تمام روز دوس داره بهم اس بده و کل حرفاش اینه که چرا از بین اینهمه همکلاسی از اون خوشم اومد، از چیش خوشم اومد و... منم دیگه خسته شدم و احساس میکنم قصدش ازدواج نیست چون جدیدا حرف ازبوس و بغل میزنه و وقتی من حالش و میگیرم میگه تو راجب من بد فکر میکنی من اگه هوس باز بودم نمیومدم سراغ تو که انقد پاکی میرفتم سراغ دخترای دیگه.

من فقط دوستت دارم و از روی دلتنگی این حرفا رو میزنم و قهر میکنه باهام. منم بهش گفتم که اگه فک میکردم عوضی هستی که اصلا ج نمیدادم بهت، ولی خب چون کامل بهت اعتماد ندارم احساس خوبی از این حرفات بهم دست نمیده. و از دیشب که من دیگه باهاش راه اومدم که مثلا الان من بغلشم همش شوخی و مسخره بازی در میاریم.

ولی احساس میکنم میخواد بیشتر تو این مسائل بره جلو. حالا خوشم میاد ازش، ولی به سرم زده کات کنم باهاش تا دچار مشکلات نشدیم. ببخشید که طولانی شد.

لطفا راهنماییم کنید.

ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)