در این پست تجربیات دو نفر از کاربران خانواده برتر در مورد درمان شپش با پودر لباس شویی رو خدمت تون ارائه می کنم .

* موها رو با پودر لباسشویی ماشین آنزیم دار بشورید و یک دقیقه بمونه رو سرتون بعدش آبکشی کنید و نرم کننده مو رو به ریشه و ساقه موهاتون بزنید و با شونه شپش یا دندونه ریز خیلی شونه کنید به طوری که خود شپش و همین طور تخم هاشون ( رشک )  از روی ساقه و ریشه مو جدا کنید و بریزید .

فقط حتما بدن تون رو خیلی خوب بشورید اگر با صابون ضد باکتری باشه که چه بهتر یک روز درمیون این کارو امتحان کنید و همین طور سرکه سیب میتونه تاثیر گذار باشه البته بعد از شستن با پودر یعنی یک روز پودر بزنید یک روز سرکه سیب نگران نباشید با این روش حتما از بین میرن.

* منم متاسفانه مبتلا شدم اول پسرم تو مدرسه گرفت بعدا دخترم و من چون ب نظافت بچه ها رسیدگی میکردم من هم مبتلا شدم البته از زمان قدیم یادمه مادر بزرگم میگفت درمان شپش تاید هستش و منم پودر ١٠ آنزیم هوم کر رو خریدم و امروز دومین باره که موهام رو باهاش میشورم و در آخر با سرکه سفید به مدت ١ ربع روی موهام می مونه و در آخر هم مجددا با پودره ١٠ آنزیم هوم کر میشورم و ماساژ میدم و بعد از حمام با سشوار داغ موهام رو خشک میکنم .

تخم شپش ( رشک ) روی موهام انقدر شکننده شده که با کوچکترین فشار ناخنم حالت خورد شدن میگیره و سریع از داخل موهام جدا میشه . اگر دوست داشتید شما هم انجام بدید امیدوارم تونسته باشم کمکی کرده باشم و در ضمن تمامیه لباس ها و ملحفه و روی بالشت خودتون رو با همون پودر لباسشویی مخصوص ماشین مارک هوم کر ١٠ آنزیم بشورید و در محیط باز خشک کنید امیدوارم از شرش خلاص بشیم من انقدر این روش رو ادامه میدم تا ریشه کن بشه .


برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روش های مبارزه با رشک و شپش ، از مطالب زیر بازدید بفرمائید :

تجربه درمان شپش سر با سرکه

درمان شپش با پودر لباسشویی

روش از بین بردن تخم شپش روی موهای سر

درمان شپش با روغن زیتون

درمان شپش سر با اسپند

تجربه از بین بردن شپش سر با شامپو روغن ضد شپش نلا

تنها راه مبارزه با رشک و شپش موی سر استفاده از سس، شامپو و در آوردن اونهاست

تجربه رفع شپش موی سر با سس مایونز

تجربه رفع شپش موی سر با شامپو لیندان

تجربیات شما در مورد درمان شپش موی سر و موخوره

درمان شپش با نفت



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
دفع شپش و رشک موی سر (۱۲ مطلب مشابه)