سلام

خداقوت

احساس پوچی می کنم، از وقتی بچه اولم به دنیا اومده همسرم توجهش به من کم شده و بیشتر با اون گرم میگیره و سرگرمه حتی گاهی به دخترم حسودی می کنم.

قبلا رابطه گرم و خوبی داشتیم طوری که با هم احساس رفاقت می کردیم اما 2-3 سالی میشه فکر می کنم از هم دور شدیم! بیشتر زمانی که مشکل پیش میاد و از دست من براش کاری بر نمیاد این احساس پوچی در من بیشتر میشه.

وقتی درد و دل می کنم اعصابش به هم می ریزه و میگه که تو منو عصبانی می کنی. ارتباط زناشویی مون هم با مشکل رو برو شده. کلا زندگیم مثل سابق نیست :(

میخوام بدونم دقیقا مشکل از کجاست ؟

چرا رابطه ما سرد شده ؟

کوتاهی از منه آیا ؟

اقایون انتظار شما از همسرتون بعد از تولد فرزند چیه؟


ممنون از توجه همه...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)