مردی قصد ازدواج داشت.مشکل او انتخاب از بین ۳ کاندید زن اح…تمالی بود.او به هر زن ۵۰۰۰ دلار پول داد تا ببیند هرکدام با آن چه کار میکنند…!
اولی ظاهرش را کاملا تغییر داد به یک آرایشگاه تجملی رفت آرایش جدید کرد لباسهای جدید و زیبا خرید و به مرد گفت که برای اینکه … در نظر او جذابتر باشد این کارها را کرده است چراکه خیلی دوستش دارد
مرد تحت تاثیر قرار گرفت
دومی به خرید هدیه برای مرد پرداخت.برایش یک دست چوب گلف خرید به علاوه ابزار جدید برای کامپیوترش و لباسهای گران قیمت و هنگامی که هدیه ها را به مرد داد گفت که تمام پولش را برای او صرف کرده چرا که خیلی دوستش دارد مرد تحت تاثیر قرار گرفت
سومی پولش را در سهام سرمایه گذاری کرد و چند برابر پولی که از مرد گرفته بود عایدش شد.او ۵۰۰۰دلار مرد را پس داد و برای بقیه پول یک حساب مشترک باز کرد و گفت میخواهد برای زندگی آینده شان پس انداز کند چراکه خیلی دوستش دارد واضح است که مرد تحت تاثیر قرار گرفت او مدت زیادی را به تفکر درباره اینکه هر زن با پولها چه کار کرده پرداخت

و سرانجام با زنی ازدواج کرد که “سینه های” بزرگتری داشت !

آقای نجفی این داستان را تو یه سایتی خوندم نتونستم ازش بگذرم بیشتر کار برای اونجا تاییدش کرده بودن می خواستم ببینم اینجا هم کاربراش تاییدش می کنند و کدوما انتخاب می کنند .

پاسخ :
سلام
اگه بنده بودم :
1 - زن اول اعتماد به نفس نداره و همه چیز رو در زیبایی ظاهری می بینه . 5000 دلار رو خرج چیزی کرده که خیلی زود عادی میشه ، پس انتخابش نمی کردم .
2 - زن دوم فداکار هست ولی آینده نگر نیست . بیش از حد به احساسات اهمیت میده . پس تصمیمات عجولانه میگیره و پول شوهرش رو ممکنه به باد بده . پس اینم انتخاب نمی کردم .
3 - زن سوم بهتر از اون دو تاست . چون آینده نگر هستش . از فکرش خوب استفاده می کنه . با همون 5000 دلاری که سرمایه گذاری کرده می تونه هم ظاهرش رو تغییر بده و هم برای شوهرش هدیه بخره !
بنابراین انتخاب بنده سومی هستش .
موفق باشید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)