سلام.

من دختر 24 ساله و همسرم 26 ساله. من دیگه از دستش خسته شدم. بریدم نمیدونم چکار کنم. 2 ساله ازدواج کردیم و دارم این اخلاقش رو تحمل میکنم. هر موضوعی که تو خونه اتفاق میفته رو میره به مامانش انتقال میده. هر بحث کوچیکی که با هم بکنیم میره با مامان دماغوش میگه. مامانش هم که آدم نیست میاد با من دعوا راه میندازه و.. آخه مگه زن و شوهر نباید همه چی بینشون باشه وراز داره همدیگه باشن.پس چرا شوهر خنگم اینجوری؟ - اگه پولی یا چیزی ازش بخوام فورا میره به مامانش انتقال میده و اجازه میگیره .اگه مامانش گفت بهش پول بده میاد بهم میده و اگه گفت نده هم نمیده.زندگی مسخرمنون همش دست اون دماغو ست .تو رو خدا بگین چکار کنم من؟ تا حالا بارها که رفته به مامانش یه چی گفته،دعوامون شده.ولی فایده نداره درست بشو نیست.ضمنا بگم تو ایام عقد که سه ماه بود اصلا اینکارا رو نمیکرد.ولی فکر کنم بازم داشت همه چی رو به اون دماغو گزارش میداد.ولی اون صداشو در نمیورد زرگ دیگه.این دماغ تو آسیاب که بزرگ نشده.خواهشا راهنمایی کنید من با این شوهر ومادر دماغوش چکار کنم؟

مرتبط:

با مادر شوهر حسود چه طور رفتار کنم؟

وقتی از حرف مادر شوهر ناراحت میشید چکار می کنید ؟

چطور رفتار کنم که مادر شوهرم تو زندگیم دخالت نکنه ؟

مادر شوهرم بین من و جاریم فرق میذاره

مادر شوهرهای شما به چی میگن احترام؟

چگونه با خانواده همسرم مخصوصا مادر شوهرم برخورد کنم

شما بگید من با این مادر شوهر چکار کنم ؟

چکار کنم که پدر و مادر شوهرم در زندگیم دخالت نکنن؟

مادر شوهرم توقعات بیجا از من داره

مادر شوهرم بر خلاف نظر ما بچه می خواد

زندگی با مادر شوهر در یک خانه باعث نمیشه حرمت ها از بین بره ؟

آموزش احترام گذاشتن به مادر شوهر

چطور محترمانه با مادر شوهر مخالفت کنیم ؟

چطور از سختی زندگی در خونه مادر شوهر نجات پیدا کنم ؟

مادر شوهر بنده به چشم هوو به من نگاه میکنه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) ارتباط با خانواده شوهر (۶۴ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)