سلام

اون پسر عمم هست هم سن هستیم . از پریسال افت تحصیلی پیدا کرده بود نتونسته بود سومشو پاس کنه کنکورم نداده بود الان هم میخاد بره فنی .

پسر خیلی خوبی هست اما من تازه متوجه شدم که اونو مثل برادرم دوست دارم و نمیتونم باهاش ازدواج کنم از طرفی هم نمی خوام به خاطر من بهش لطمه بخوره چون پسر باهوشی هست و من واقعا براش نگرانم .

دوست دارم به یه جای خوبی برسه و با یه ادم مناسب ازدواج کنه چه جوری بهش بفهمونم که ما نمی تونیم با هم باشیم سه سال پیش 7 نفر از اعضای خونواده ی مادریشو تو تصادف از دست داده نمی خوام بهش لطمه بخوره ترا به خدا کمکم کنید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)