با سلام خدمت دوستان عزیز  

یه سوال از همه دوستان سایت داشتم که بتونم از شما در این امر خیر راهنمایی های خوبی بگیرم من چون شغلم جوری هست که با خانوادها زیاد در ارتباطم الان مدتی هست که با دو تا خانواده مختلف برخورد دارم که خیلی برا وصلت باهاشون علاقه دارم چون الان سنم 27 هستش و دنبال همسرم و اینکه شرایط من تو یه خانواده معمولی زندگی میکنم پدر مادر سیکل  و خودمم کاردانی هستم .

شرایط خانواده اولی که خیلی وقته باهاشون در ارتباطم خانوادهایی هستند از نظر مالی از ما بالاتر پدر دکتر مادر فرهنگی و از لحاظ فرهنگی نزدیکیم و معلومه که دخترشون که تو این جور خانوادهایی بزرگ شده خوب بزرگ شده و اصیل هستن ولی تو مواردی که گفتم متفاوتیم .

خانواده دومی از نظر مالی در سطح خودمان هستن . پدر مادر فرهنگی خانواده مقید تر از لحاظ دینی و من با برخورد با پدرشون بیشتر تونستم باهاش راحت باشم تا خانواده قبلی و من از هر دو خونواده یه جورهایی چراغ سبز دیدم واسه خواستگاری از دخترشون .

حالا از شما دوستان سوال داشتم به نظر شما من از کدوم خونواده از دخترشون خواستگاری کنم پا برا کدومشون جلو بذارم ؟

یک نکته که دو تا خونواده دخترهای خوبی دارند ولی من علاوه بر خود دختر که به دلم بشینه و بتونم باهاش رابطه برقرا کنم بیشتر خانوادهشون مد نظرم هست که اون دختر تو اون خانواده بزرگ شده و از شما راهنمای میخواستم اگه شما جای من بودید از کدوم خانواده خواستگاری میکردید با این شرایط من چون من خودمم هنوز اول کارم هست فقط کار ثابت دارم و حقوق ثابت دیگه نه خونه ایی نه ماشینی و غیره.... لطفا منتظر راهنمایی های خوب شما هستم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)