با سلام

دختری بالای 26 سال هستم. حدود یک سال هست که با یک خواستگارم با اطلاع خانواده ها در ارتباط هستم. به گفته خودش و درک خودم از چند سال پیش قصد پیشنهاد داشته اما به دلایلی قانع کننده ای نشده که زودتر از این مطرح کنه .

با معیارهای انتخاب من مثل ایمان، اخلاق، در آمد حلال و کاری بودن و ... همخوانی داره و از علاقه خودش به خودم اطمینان دارم و این برای من خیلی مهمه و این موضوع برام ثابت شده است.

اما یک مسئله منو درگیر کرده این که من از چند سال پیش از یکی دوستان دور همین خواستگار فعلیم خوشم میومده ولی نه زیاد می بینمش و نه تا به حال حرفی بین ما بوده.

ولی از همون اول که دیدمش حس میکردم به هم میایم ار همه نظر البته با یک شناخت نسبی که ازش داشتم. الان من اصلا اطمینان ندارم که این فرد مذکور دومی هم همین فکرو به من داشته و یا اینکه در آینده مثلا اقدام کنه یا نه و از طرفی هم به این فکر میکنم مگه چقدر پیش میاد که یه نفر مثل خواستگار فعلیم پیدا بشه این طور با شرایط من کنار بیاد و این همه دوستم داشته باشه.  

لطفا راهنمایی بفرمایید چه کنم. ممنون از همگی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)