سلام خواهش میکنم جوابمو در اسرع وقت بدید چون واقعا دارم زیر بار استرس اذیت میشم.

گفتنش برام سخته اما متاسفانه منم گرفتار گناه خودارضایی شدم و الانم پشیمونم و از خدا میخوام کمکم کنه تا هر چه زودتر این عادت لعنتی رو ترک کنم...کمکم کنه تا ایمانمو تقویت کنم...

تا حالا با هیچ پسری هم دوست نبودم و همیشه سعیم این بوده پاک بمونم اما مرتکب گناهی که گفتم شدم ...

خواستگار دارم و نمیدونم باید چه جوابی بهش بدم چون فکر میکنم اگر خدای نکرده بعد ازدواجم خونریزی نداشته باشم چکار باید بکنم .. آیا ممکنه کسی شب ازدواجش خونریزی نداشته باشه و اگه اینطور باشه همسرش چه فکری ممکنه بکنه ؟

با اینکه دختر و خانواده ش واقعا آبرومندن بازم ممکنه فکر بدی کنه ؟ و سوال اصلیم :

چند دقیقه بعد از این عمل ، مقداری لکه ی خون که تقریبا کمرنگ و تازه بود دیدم.. منتهی هرگز چیزی وارد واژن نشده بود و تحریک قست بیرونی بود و نکته دیگه اینکه حدود دو هفته تاخیر در پریود داشتم...

این خون رو بعد از خودارضایی و دقایقی بعد از شست و شو دیدم و الان نمیدونم به خاطر شروعه پریوده یا موقع شست و شو ناآگاهانه ضربه خورده ... چون خون تیره نبوده و درد قاعدگیه خاصی هم ندارم... همین فکرمو مشغول و استرسمو بیشتر کرده ... اینو هم باید بگم موقع شست و شو وسواس دارم و خیلی با احتیاط اون ناحیه رو شست و شو میدم که آسیبی وارد نشه... ممکنه این خون تازه بخاطر تخمک گذاری باشه ؟ و ممکنه خدای نکرده بعد از ارتکاب این عمل با اینکه چیزی وارد نشده هایمن آسیب دیده باشه ؟ یا مثلا موقع شست و شو با اینکه سعی بر مراقبت بوده ، هایمن آسیب ببینه؟ اگر هایمن خدای نکرده آسیب ببینه باز هم شب ازدواج خونریزی داره ؟

از اینکه اینقد راحت این حرفها رو نوشتم و صحبتام طولانی شد از خواننده ها خصوصا اقایون عذر میخوام ... گفتنش برام راحت نبوده ولی فکر میکنم خیلی از دخترها نگرانی های مربوط به سلامت پرده رو دارن و واقعا هم اذیت میشن...

آقایون لطفا بعد خوندن همچین سوالاتی در مورد دخترها فکر بد نکنین ... فکر نکنین دخترها غیرقابل اعتمادن و رابطه ای داشتن ... اگه مشکلات ازدواج جوونا حل بشه و "بی اعتمادی های الکی" وجود نداشته باشه همه از "راه حلال" میتونن نیازاشونو برطرف کنن... هم پسر هم دختر... همه مون ادمیم...

هیچ کس دوس نداره آلوده به گناه بشه... متاسفانه خیلی از دختر پسرها دید و نگاه مارو دارن تغییر میدن و ضربه شو پاک ها هم میخورن... "خدایا خودت دستمونو بگیر.." ممکنه این سوالات و حرفای من ، برا خیلی ها سوال بوده باشه و با پاسخش فکر خیلی ها آروم بشه ... ممنون از راهنمایی هاتون .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)