با سلام

ببخشید من در مورد طهارت در دستشویی سوالی داشتم.

من هنگامی که به دستشویی میروم وقتی استبرا میکنم احساس میکنم یکی از سه مرتبه را ارام یا درست نکشیدم به همین دلیل گاهی چهار بار از مقعد تا بیضه ها و چهار بار از ابتدای الت تا بیخ ان میکشم و پس از ان می ایستم و حدودا پنج یا شیش بار از ابتدای الت تا بیخ ان می کشم و سر ختنه را فشار میدهم و پس نشستن دوباره با شیلنگ اب را بر روی الت ریخته ۴ بار این کار را انجام میدهم و پس از هر مرتبه سر الت را فشار میدهم .سپس با دست چهار یا پنج مرتبه مقعد را می شورم. می خواستم بدانم ایا کار حرامی انجام دادم؟ گناهی مرتکب شده ام؟ خیلی اضطراب دارم وعذاب میکشم. اگر این اشتباه است صحیح ان را برای من بگویید. چون میترسم پس از بیرون امدن از دستشویی لباسم نجس شود. خواهش میکنم کمک کنید.

لطفا جوابش را برایم ایمیل کنید.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)