سلام

من یه دختر 26 ساله هستم. با یک پسر توی اینترنت آشنا شدم و چند ماه با هم چت میکردیم. البته هیچ حرف غیر اخلاقیی زده نشد. از این رابطه هم راضی نبودیم تا اینکه بالاخره تصمیم به پایان دادن آن گرفتیم و چندین ماه هست که تمام شده. البته همدیگر را کاملا میشناختیم و به هم معرفی کرده بودیم و شماره و آدرس ایمیل همدیگر را داشتیم.

الان از این جریان به شدت ناراحتم و عذاب وجدان دارم. البته توبه کردم اما از همه بیشتر نگران زندگی آیندم هستم که خدایی نکرده برای من مشکل ساز شود، چون من اهل هییییچ گونه دوستی با جنس مخالف نبودم. نمیدونم اگر خواستگارام و همسر آیندم در مورد دوستی و چت از من سوال کردند چه جوابی باید بدم.

خواهشا راهنماییم کنین...:(


پاسخ :

سلام

اگه امکان این که اون با تحقیق قضیه رو بفهمه وجود نداره ، بهتره که چیزی نگید . 

موفق باشید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)