سلام دوستان!

اول یه بیوگرافی از خودم میدم ک میخوام با توجه به اون بهم مشورت بدید!

من یه پسر 18 ساله هستم که امسال کنکور دارم!

خدا رو صد هزار بار شکر از وضعیت مالی بسیار خوبی برخورداریم! من هم فکر میکنم بتونم تو کنکور موفق باشم!

من علی رغم ویژگی هام ! چهره و وضعیت مالی و ..... و بخصوص فن بیان ( همون سر زبون ) فوق العاده ام.... ( این که میگم فوق العاده چون از همون طفولیت همه اینو بهم میگن!!)

تا به حال سمت دوستی با جنس مخالف نرفتم!

به شکلی که هنوز تعدادی از دوستام باور نمیکنن من GF نداشتم و ندارم!!

ولی حقیقته دیگه!

 چون از همون اول اینو خیانتی به همسر آیندم محسوب میکردم! ( طوری که مزاحم تلفنی دختر داشتم :|)

و این که کلا آدمیم که از سن خودش خیلی فراتره!!

طوری که اغلب دوستام سن و سالشون از من بیشتره!!!


و اما اصل کلام!

من قصدم اینه که بعد از کنکور با کمک پدرم یه کاری رو راه بندازم تا بتونم کاملا استقلال مالی برای خودم ایجاد کنم! و بعدش بحث ازدواج رو با خانواده مطرح کنم!

این رو هم بگم که یه نخ هایی از طرف خانواده کم و بیش بهم داده شده به صورتی که فکر نمیکنم مخالفت کنند!!

خودم فکر می کنم بعد از کنکور و راه اندازی یه کار مناسب و البته در حین ادامه تحصیل کاملا آماده ام برای ازدواج!! یعنی به بلوغ اقتصادی .. اجتماعی.. عاطفی و ...... رسیدم!!

حالا نظر شما چیه؟؟ با توجه به شرایطی که گفتم و حال و روز فعلیه جامعه!!

نظرتون رو راجع به این قضیه بگید؟!

مرسی از تک تکتون!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)