سلام

40 سال دارم و هنوز ازدواج نکردم برای اولین بار که پریود شدم خیلی احساس بیهودگی می کردم و برای این که کسی متوجه نشه پریود شدم دستمالی رو به صورت لوله در آوردم و داخل واژنم کردم .

بعدها متوجه شدم که چیزی بنام پرده بکارت وجود دارد که آبروی دخترها محسوب می شود و به خاطر همین موضوع همیشه از ازدواج کردن طفره رفتم .

ولی الان می بینم برای تمام عمرم تنها می مونم می خوام که زندگی مشترک داشته باشم لطفا راهنمایی کنید.


پیشنهاد :

تغییر اخلاق خانم ها در زمان پریود

خوردن غذاهای سرد در زمان پریود ضرر داره ؟

کسی که پریودش نامنظم باشه باردار نمیشه ؟

شما دوره ی پریودتون رو چطور حساب میکنین؟

از این که پریود نمیشم اعصابم به هم ریخته

نزدیک پریودیم درد شدیدی تو ناحیه سینه هام پیدا میکنم

سیکل قاعدگی ( پریود ) و انواع اختلالات مربوط به آن ( 1 )

سیکل قاعدگی ( پریود ) و انواع اختلالات مربوط به آن ( 2 )

روزای اول پریودم بشدت احساسی میشم و بی دلیل گریم میگیره

بر خلاف قبل، الان خون های پریودم با تاخیر خارج میشه

در زمان پریود بعد از تطهیر، برای خشک کردن مشکل دارم




برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) پریود، قاعدگی، عادت ماهانه (۳۶ مطلب مشابه)