سلام

خیلی خوشحال شدم که در حال چرخیدن توی نت با این سایت اشنا شدم. خیلی سوال توی ذهنم هست که خجالت می کشم از کسی بپرسم.

من دختری 26 ساله هستم تا همین چند ماه پیش قصدم این بود که هیچ وقت ازدواج نکنم چون واقعا از مسائل مربوط به خیانت زن و شوهرها گوشم پر بود ولی چند ماهی میشود که تصمیم گرفته ام ازدواج کنم در این مدت با دو نفر اشنا شدم.

با رفتار فرد اول نتوانستم کنار بیایم و الان در حال اشنایی با فرد دوم هستم. من سعی میکنم خیلی زود با طرف مقابلم صمیمی نشوم ولی او اینطور نیست البته حرف بدی هم نمیزند ولی وقتی به او می گویم اینقدر با من صمیمی نشو به او برمیخورد.

واقعا نمیدانم باید چه کار کنم. از طرفی به او وابسته شده ام تا حدی که همش منتظر تلفن او هستم. وقتی با او صحبت میکنم بدون اینکه حرف انچنان عاشقانه ای به من بزند ناگهان متوجه میشوم لباس زیرم ... . دست خودم نیست.

واقعا از این حالت ناراحت می شوم و نمیدانم چه کار کنم ایا ممکن است من مشکلی داشته باشم؟تا به حال با هیچ پسری دوست نبوده ام و این چیزها برایم طبیعی نیست. از طرفی همیشه از رابطه جنسی بعد از ازدواج واهمه داشته ام.

الان واقعا گیج شده ام که چه کار کنم که این آمادگی را قبل عقد در خود ایجاد کنم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)