سلام

من یه دختر17 ساله هستم که عاشق یکی از پسرهای کلاس فوق العاده ای که میرم شدم، با اینکه همه بهم میگن الان وقت این حرف ها نیست و تو باید فکرت رو بذاری رو درست و ... ، منم خودم این حرف رو قبول دارم و تا جایی که میتونم سعی میکنم بهش عمل کنم اما یه وقت هایی فکرش همه ش تو مغزم میگرده و نمیذاره رو درسم تمرکز کنم و وقتی هم آخر هفته ها میبینمش دیگه وضعم بدتر میشه و همه ش میرم تو هپروت .

البته بگم که اون و بقیه هیچی نمیتونن از روی ظاهرم تشخیص بدن (حس من رو ) و من از این بابت خدا رو شکر میکنم چون دوست ندارم دستم بندازن یا باهام شوخی های مسخره کنن اما واقعا نمی دونم باید چیکار کنم تا فکرش از سرم بره بیرون و من با خیال راحت به درسم برسم .

لطفا کمکم کنید و منو از این سر درگمی نجات بدید


مرتبط:

چطور از فکر پسری که ظاهرا بهم علاقه نداره بیام بیرون؟

چطور از فکر دختری که بهم علاقه نداره بیام بیرون؟

چطور از فکر کسی که حتی اسمش رو هم نمیدونم خلاص بشم

می خوام از فکر پسری که یک طرفه بهش علاقه داشتم بیام بیرون

چطوری با آقایون اطرافم متعادل رفتار کنم و نرم تو فکرشون ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)