سلام علیکم

من 22 سالمه شرایط نسبتا خوبی دارم لیسانس دارم و محجبه ام و خانواده خوبی دارم تا حالا هم با هیچ پسری رابطه نداشتم .

یه پسر عمو دارم که حدودا 6 سال از من بزرگتره از نظر قیافه من خیلی خوبترم ایشونم لیسانس داره ولی بیکاره و مطمئنم که تا حالا با هیچ دختری رابطه نداشته میدونم که دوستم داره تا حالا ابراز علاقه نکرده ولی از رفتارش کاملا مشخصه .

خب قبل اینکه بیاد خواستگاریم میخوام تمام جوانب رو درنظر بگیرم و آینده مشکلی نداشته باشم!البته دختر عموهام همیشه میخوان تو حرفاشون نظر مو بدونن!!!

پسر عموم سه تا خواهر داره که بی نهایت فضول و از خود راضی هستن  بچه های عموم به خانواده مادری رفتن و کلا با ماها متفاوتن البته من از اخلاق پسر عموم زیاد خبر ندارم چون خیلی کم میحرفه.

 اصلا با من راحت نیست البته من خودم هیچوقت به خودم اجازه نمیدم که با یه پسر نامحرم راحت باشم پس زیاد نمیدونم مثه خواهراشه یا نه !؟

مامانم با ازدواج فامیلی شدیدا مخالفه و اخلاق زن عموم رو اصلا قبول نداره البته من خودم بیشتر حق رو به مامانم میدم .

بابام بخاطر عموم راضیه و همیشه از پسر عموم تعریف میکنه ولی بنظر من خانواده تو ازدواج خیلی مهم هستند بخصوص برا ما که فامیلیم .

بعــــــــــــد پسر عمومم هیچی از خودش نداره بجز یه ماشین که البته دارایی پسر زیاد برام مهم نیس حالا چون فامیلیم موندم چیکار کنم؟

 اگه اومدن چی بگم مطمئنم که پسر عموم اول خودش پیشنهاد میده بنظر شما این ازدواج درسته البته خواهشا بحث ژنتیک رو در نظر نگیرین!!!

در ضمن تا حالا چند تا خواستگار داشتم که هیچکدوم بدلم ننشستن و جواب منفی دادم!!!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) ازدواج فامیلی (۸۹ مطلب مشابه)