سلام دوستای گلم

لطفا من رو راهنمایی کنید

٢٩ سالمه ٧ ساله ازدواج کردم و یه دخمل ناز ٤ ساله دارم. الان ٢ ماهی میشه که با همسرم رژیم پسردار شدن میگیریم .

قبلش همه آزمایش هارو انجام دادیم هر دو مون به حمدالله از هر لحاظ سالمیم. ولی من یه مشکلی دارم اونم چاق بودنمه. البته سر بارداری اولم هم ٩٠ کیلو بودم که باردار شدم و یه بارداری موفق و بی خطر داشتم .نه دیابت گرفتم نه فشارخون  و نه ... .

ولی الان که ١٠٤کیلو دارم خیلی میترسم از اینکه بارداری خوبی نداشته باشم . البته با این وزنم به لطف خدا هیچ  مشکلی تو تخمک گذارى و غیره ندارم . چندین بار رژیم گرفتم وزن کم کردم ولی باز رفت بالا. دیگه از رژیم گرفتن خسته شدم میخوام دلمو بزنم به دریا. لطفا راهنماییم کنید. چیکار کنم؟


مرتبط:

زمان دقیق انعقاد نطفه

تجربیات شما در مورد بارداری با روش های IVF و IUI ؟

سه ماه دیگر قصد بارداری دارم

دو سوال شیوا در مورد بارداری

نشانه های سلامت جنسی زن و شوهر برای بارداری



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
بارداری و زایمان (۱۱۳ مطلب مشابه)