سلام

من یه پسر هم هستم ولی کمی متفاوت از پسرهای دیگه . به سنی رسیدم که میگن باید ازدواج کنم ولی من می ترسم ازدواج کنم و اونم به خاطر مشکلاتی هستش که دارم 

1. من مشکلی دارم که بهش میگن وسواس فکری بذارید مثال بزنم مثلا تو نونوایی دقیق دو ثانیه بعد از این که پولم رو دادم شک می کنم که ایا من هزاری دادم یا کمتر یا مثلا وقتی می خوام از ساندیویچی بیام بیرون حتما باید به فروشنده بگم که اقا من نی هم برداشتم و یا کبابی حتما باید بگم که نون و گوجه هم داشت ، غسلم خیلی طول می کشه یا وضو بعضی وقت ها و......

حالا چرا این همه اسمون ریسمون بافتم علتش این بود که از خانم ها بپرسم ایا با این وضعیتی که ذکر کردم هیچ دختری حاضر می شه با من ازدواج کنه البته خودم هم می ترسم از این که حالا اگر دختره هم راضی بشه فردا این مشکلات به بچه های من به ارث برسه من چه خاکی توی سرم بریزم 

2. استرس شدید دارم گاهی چنان می شه تپش قلب و لرزش بدن می گیرم البته بگذریم از این که حدود دو سال پیش حمله های عصبی هم داشتم و یک سال دارو مصرف کردم به خاطر اختلال اضطرابی به اسم پنیک اتک.

باز هم اینارو گفتم که نظر خانم ها رو بدونم که ایا اگر من راست و حسینی این ها رو تو جلسه ی خواستگاری بگم ایا دختری حاضره با من ازدواج کنه ؟

3.می ترسم از این که یک روزی همسرم بعد از این که احساسات فروکش کرد دیگه دوستم نداشته باشه و یه جوری حالت تحمل کردن به خودش بگیره

4. بدبینی دارم گاهی وقتا به همه چی مشکوکم خیلی سخت چیزی رو باور می کنم فقط کافیه یک بار از کسی دروغ بشنوم دیگه کار تمومه رفت تو لیست سیاه . اسمون زمین بیاد هر کاری کنه باور نمی کنم


ممنون می شم نظراتتون رو بگید هر چند می دونم با این وضعیت شاید نظر اکثرتون این باشه که من ازدواج نکنم ولی نمی دونم چی کار کنم من هم ادمم خوب خیلی هم عاطفی . واقعا باید همسر داشته باشم و مساله ی دیگه این که چون از لحاظ خانوادگی وضعیت خوبی نداشتم همش توی این فکر هستم که نکنه یه روزی بچه های من هم به روزگار من دچار بشن و من مسولیتم رو نسبت به اون ها درست انجام ندم و بهشون نرسم 

ممنون می شم نظراتتون رو بگید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)