سلام خدمت تمامی دوستان...

من یه دختر 22 ساله هستم که از نظر روحی و عاطفی خلا شدید حس میکنم توی زندگیم ... در ضمن خیلی زیاد هم احساسی ام... به شدت نیاز دارم به یه همدم ولی فعلا شرایطش نیست...

میخواستم بدونم میتونم در حد چت کردن و تلفنی با کسی که بهش اعتماد نسبتا کاملی دارم صیغه بشم...؟ با توجه به اینکه اذن پدر برای دختر باکره لازمه... البته من مرجعم ایت الله مکارم شیرازی هستن و در این مورد گفتن بنا به احتیاط... ، من فقط در حد مجازی میخوام برای رفع نیازم... عین یه مسکن...

ممنون میشم نظر بدید

مرتبط با نیاز عاطفی دختران:

دخترم، انگیزه ی اصلی ازدواجم برطرف شدن نیاز عاطفی هستش

راه حل میخوام برای کنترل میل عاطفی

نیاز عاطفی و نیاز جنسی در خانم ها

با نیاز عاطفی تون چیکار میکنید؟

رابطه عاطفی دقیقا چیه ؟

دختری هستم 17 ساله ام که نیاز عاطفی داره اذیتم میکنه

چه چیزهایی نیاز عاطفی دختر ها رو برطرف میکنه

دختر 21 ساله ای هستم که شدیدا نیاز عاطفی دارم

نیاز عاطفی در دختران دقیقا یعنی چی؟

چرا یه نفر نیست که منو بخواد ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل مربوط به ازدواج موقت (۳۹ مطلب مشابه) نیاز عاطفی دختران (۲۲ مطلب مشابه)