سلام

خیلی دوست دارم ازدواج کنم .خواستگارای زیادی هم دارم 29 سالمه خوشگل و خوش هیکل و خوش تیپم ولی خواستگارام همه بر عکس منن .

تازه حتی یه ویژگیشون هم به اونی که میخوام نمیخوره بنظرتون این دعا و طلسم ها راسته من خودم اعتقاد ندارم لطفا یه سری نظرات بدین که بتونه کمکم کنه ،من چیکار کنم اخه خیلی هم تبعم گرمه دیگه  فقط خود ارضای میکنم خسته شدم نمیخوام با دوست پسر  رابطه داشته باشم دارم دیونه میشم کمکم کنید لطفا جواب 

مرتبط:

مشکل روحی با علت نامعلوم

آیا طلسم کردن واقعا وجود داره ؟

چرا خدا اجازه میده دیگران ما رو طلسم کنن؟

آیا پدیده جن زدگی راسته ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)