سلام خدمت تمامی بر و بچه های گل خانواده برتر

من دختری هستم زیر ۲۰ سال و از لحاظ عقلی جسمی روحی و.... نیاز به ازدواج دارم. اینو تو خودم به وضوح میبینم.

بعد از مدتی برام یه خواستگار خوب اومده. یعنی هیچ ایرادی نداره. مذهبیه، تحصیلات و کار داره، قیافه و ظاهرشم خوبه. ایندفعه دیگه بابام نتونس ازشون ایراد بگیره. آره درست شنیدید، تو خونه ما بابام برای خواستگارا تصمیم میگیره، اصلا هیچ کس از من نپرسید نظرت چیه... بچه ها من تک دخترم ...

مادرم خیلی خوبه و نظرمو پرسید ولی بابام یه دنده وایساده سر حرفش، اصلا نمیزاره بنده خداها بیان خونمون.... بچه ها ترو خدا برام دعا کنید.... خیلی گریه کردم کردم....

بابام میخاد منو به هر کی خودش دوست داره بده... فکر نکنید الکی قضاوت میکنم.... خودش میگه با هر کی من میگم باید ازدواج کنی.... پدرم ازدواج با فامیلای خودش به من اجبار میکنه... بچه ها من آدم سخت گیری نیستم ولی ایمان و اخلاق برام خیلی مهمه که اینو تو فامیلای بابام اون طوری که میخام نمیبینم.... بچه ها نمیدونم چیکار کنم.؟

چطوری با چه زبونی بگم که میلی جنسیم بالا و احتیاج به ازدواج دارم.... ( علامت گریه شدید) بچه ها برام دعا کنید....

هیچ کسیو ندارم که درد دلمو بهش بگم، فقط همینجا و شماها رو دارم....اومدم پیش شماها درد دل کنم تا دلداریم بدین.... بچه ها من میدونم همه چی دسته خدا و قسمت و تقدیر هر کسی دسته خدا نه باباش ،ولی از بس بابام خواستگارای خوبمو رد میکنه...میترسم دیگه تموم بشن و سنم بره بالا و ....

بچه ها نگید بشین باهاش حرف بزن،چون بابام به حرف هیچ کس گوش نمیده و حرف حرف خودشه...

من خیلی خودمو کنترل کردم و دنبال دوس پسر و این مزخرفات نرفتم،  برای همین خلا احساسی و عاطفیمو خیلی زیاد حس میکنم....

بچه ها دیشب همه چیو واگذار کردم به خدا، همون موقع  که زیر بارون بودم، مثه ابر داشتم گریه میکردم، از خدا خواستم هر چی به صلاحمه همون بشه و همه چیو واگذار کردم به خودش. یقین دارم خدا بهترین ها رو برام رقم میزنه

برام دعا کنید... متشکرم که درد دلامو خوندید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)