سلام

من نزدیک سه ساله ازدواج کردم، خانواده شوهرم آبرو دارن،   اما من چند ماهی میشه که از طریق برادرم متوجه شدم که دختر خواهر شوهرم با چند تا پسر دوست شده، و هر پسری که بهش شماره میده دختره بهش زنگ میزنه، این پسرا از هم مدرسه ای برادرم هستن، دختره خواهرشوهرم کلاس هشتم هس و خیلی دختره ساده ایه،  پارسال هم که تازه براش موبایل خریده بودن با برادر من تماس میگرفت و پیام عاشقانه میداد که بهش گفتم جوابشو نده، 

الان موندم چیکار کنم، براش خیلی نگرانم، به نظرتون خودم باهاش صحبت کنم یا به شوهرم بگم یا اصلا هیچی ؟! 

مطمئنم که اصلا بهش شک هم نمیکنن، لطفا راهنمایی ام کنین


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تربیت رفتاری دختران (۱۱۰ مطلب مشابه)