سلام خواهش میکنم راهنماییم کنید

من همه چیزو اینجا راست حسینی میگم شما قضاوت کنید که من چجور دختریم و آقایون و خانوما بگن در مورد همچین دختری چه قضاوتی دارن؟ من اینو به شوهر آینده م نمیگم که ذهنشو درگیر یه چیز مسخره کنم اما پسرای اینجا که اینو میدونن حاضرن همچین کسی شریک زندگیشون باشه؟ من همیشه آرزو داشتم شوهر پاکی نصیبم بشه که راه خلاف نرفته باشه در حد خودم باشه آخرش بگید توقعم بالاست؟ میشه هنوزم بهم بگن دختر پاک؟


من یه دخترم مث خیلی های دیگه 19 سالمه چادری ام تو مدرسه تقریبا همیشه شاگرد اول بودم  با نماز و روزه و قاری قرآن و خدا شاهده روم نمیشه به چشمای نامحرم نگاه کنم خانواده م خیلی مذهبی اند و یعنی بگم تا حدی که جلو بابام جز یکی دو بار سر لخت نبودم تو عمرم!!

بخدا من عقده ای نیستم فقط یه بار اول دبیرستان بودم (واقعا بنظرم حساس ترین زمانه تنها بودم حتی خونواده م نمیپرسیدن معدل امسالت چنده میگفتن دختر ما زرنگه ) می دیدم دوستام از عشق میگن ههههه من اصن نمیدونستم اینکه دوستام میگن دلم گرفته یعنی چی.

یادمه خیلی تلقین کردم باید یکیو دوست داشته باشم که پسر همسایه مون توجه مو جلب کرد صبح و شب از پشت بوم میپاییدمش از کوچه رد شه یه بار ببینمش خیلی افسرده بودم شمارشم از گوشی داداشم پیدا کردم و بهش زنگ زدم و فک کردم اشتباه گرفتم و قطع کردم اما بهم اس میداد و فهمیدم خودشه خیلی ترسیدم و ادامه ندادم و یه روز وسوسه شدم شماره شو دادم ب همکلاسیم بحرفه باهاش صداشو بشنوم که دوست نامردم بهش گفته بود من کی ام و بعدش هر چی زنگ زد و اس داد جواب ندادم اما اینم فهمیدم که پسره خیلی خراب بوده با یکی رابطه داشته و صداشم شنیدم که بی تربیت بود الان از اینجا رفتن

خلاصه این دفه اول و آخرم بود خریت محض کردم و اصلا اسمش عشق نیست

 الان حتما افراد صفر کیلومتر اعتراض میکنن که خیلی با ما فاصله داری اما من بعدش سراغ هیچ چیزی نرفتم نه چت نه صحبت با نامحرم و.. از پسرا متنفر شدم و خدا خیلی کمکم کرد و از صفر شروع کردم به خوب بودن تا الان

اینجا مث اتاق اعتراف میمونه کمکم کنید از عذاب وجدان راحت شم خدا خیرتون بده

پیشاپیش از راهنمایی همه ممنون ام


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)