سلام

مدتی است که به فکر ازدواج افتادم احساس نیاز به همدم و نیاز عاطفی و جنسی و...

احساس به تعلق داشتن احساس دوست داشتن و احساس آرامش

تازه استخدام یکی از ارگان های دولتی شدم از مهر امسال وارد کار شدم حقوق پایه ام الان حدود 1 تومن هستش ولی چنتا مشکل اساسی دارم برای ازدواج

اول اینکه دختری که مناسبم باشه و ازم کوچک تر باشه اطرافم پیدا نمیشه !

دختر مناسب منظورم کفویت از نظر ظاهری و اعتقادی و ...

دوم اینکه مادر بزرگم بسیار تاکید داره که با دختر عموم که حدود 8 سال ازم کوچک تره ازدواج کنم اما متاسفانه یا خوشبختانه از ازدواج فامیلی متنفرم و از دختر عموم خوشم نمیاد حسی خوبی بهش ندارم دختر خوب و پاکیه ولی من نمیتونم باهاش کنار بیام از طرفی هم برای مادر بزرگم احترام خاصی قائلم چطور بهش حسمو بگم که ناراحت نشه

تا بحال چیزی نگفتم و اون فکر میکنه من موافق این ازدواجم...

سوم بنظر شما چطور دختر خوب پیدا کنم واقعا تعجب میکنم چرا دختری در اطرافم نمی بینم ؟

مشکل چهارمم اینه که مادرم بشدت پیگیر پیدا کردن مورد مناسبه و معیارش قیافه خانومه بخاطر همین هنوز کسی رو نپسندیده کماکانم درحال تحقیقه

و سوال پنجم و آخرم. به نظر شما با این وضع حقوقی بنده و مشکلات اقتصادی و با توجه به اینکه خانواده نمیتونه فعلا بهم کمک کنه چکار کنم

تا بحال که فقط پول پس انداز کردم اما انگار با 10 20 میلیون که تازه اونم طی 2سال جمع کنم نه می تونم خونه بخرم نه ماشین نهایتش پول پیش قسط یک خونه 50 متری باشه

واقعا نمی دونم چکار کنم

و در آخر هم یک سری اطلاعات کلی بگم خدمتتون پسری مذهبی هستم تا بحال هم با هیچ دختری دوست نبودم و خدا رو شکر اهل گناه نبودم و تازه حس جنسیم بصورت جدی بیدار شده و متاسفانه میترسم به گناه بیفتم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)