رابرت :

ببخشید که من رک صحبت می کنم ولی دید خیلی از دخترخانم های این دور و زمونه دید رویایی و غیر واقعی نسبت به ازدواج هست و این برگرفته از تربیت اشتباهه...

این از وظایف خانوادس که بچه هاشون رو نسبت به واقعیات زندگی آگاه کنن و اون ها رو از افکار بچه گانه نسبت به زندگی مزدوج دور کنن.

خوشبختانه آقایون خدمت سربازی رو دارن و تو این دوره با زندگی واقعی روبرو میشن و دیدشون نسبت به زندگی خیلی واقعی تر میشه. اما دختر خانم ها بعد ازدواج تازه متوجه میشن که زندگی شوخی نیست و با ازدواجشون تعهد یه زندگی رو میدن که 50 درصد بار اون بر دوش اونهاس و انصافا خیلی سخته...

در مورد روابط جنسی هم باید بگم که غذا خوردن، خوابیدن، بچه دار شدن و ... هم اعمال حیوانی حساب میشن چرا خانم ها فقط این عمل رو حیوانی می دونن؟!!!

اکثر اعمال انسان حیوانی هستن که باز هم متاسفانه با تربیت نا صحیح روابط جنسی بسیار بد جلوه داده میشه و یک عمل زشت به چشم میاد.

خانواده ها برای اینکه بچه ها شون رو از ارتباط با جنس مخالف دور کنن بصورت مستقیم و غیر مستقیم از بدی روابط جنسی می گن و دیگه به فکر تاثیر بد اون بر روی آینده بچشون نیستن.

و البته در مورد آقایون هم بگم که چون زمان زیادی میل جنسی خودشون رو سرکوب کردن یا به بی راهه بردن در ابتدای ازدواج میل جنسی بسیار غیر واقعی دارن که در اکثر مواقع با گذشت زمان به حالت نرمال بر می گرده.

موفق باشید.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)