سلام

خواستگاری دارم طلبه و متولد 70 هستن .من هم الهیات میخونم مقطع کارشناسی و متولد 73 هستم . یکی دو جلسه با هم صحبت کردیم تقریبا معیارا وخلقیاتمون بهم میخوره البته من خودم فکر میکنم ایشون نسبت به من ارجحیت دارن از نظر اخلاق و متانت و تدین.

ایشون خیلی از سختی های زندگی طلبگی گفتن و من خیلی ترسیدم به خاطر اینکه من تک دخترم و فقط یک برادر دارم که ازدواج کرده و تقریبا هر چی خواستم بوده من خیلی مذهبی نیستم یعنی مثلا گاهی وقتا اهنگ گوش میدم ولی خوب مثلا اگه عروسی دعوت بشم اهل رقص نیستم یعنی کلا اهل رقص نیستم.

نمازم سعی میکنم سعی میکنم اول وقت بخونم . میخوام شما دوستان اگه تجربه یا نظری راجع به زندگی طلبگی بگین اینکه اینجور زندگی ها چطوری هست از سختی هاش از خوبی هاش.

به طور کلی واقع بینانه به قضیه نگاه کنید .من خودم فکر میکنم زندگی اینطوری خیلی میتونه محدودم کنه از هر نظر یا فکر میکنم خیلی بهم فشار میاد.

لطفا نظر بدین دوستان .ممنووووون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) ازدواج با طلبه (۱۰ مطلب مشابه)