من خیلی وقته که مطالب سایتونو دنبال میکنم 

از نطر من مذهبی بودن یک فرد به عنوان مثال یک خانم اینه که چادری باشه محکم حجایشو رعایت کنه نمازش و بموقع بخونه روزه بگیره آرایش نکنه...مسجدی باشه

یک آقا هم ریش داشته باشه نماز بخونه روزه بگیره شلوار پارچه ای بپوشه مسجدی باشه 

اغلب کسانی که میان اینجا سوال مطرح میکنن اول میگن من مذهبی ام یا توی خانواده مذهبی بزرگ شدم بعدشم میگن با یه دختر یا پسر رابطه دارم یا ... 

سوالم اینه که منظور از مذهبی بودن چیه؟

حد بین مذهبی بودن یا نبودن کجاست؟گیج شدم

پاسخ :

سلام

یکی از ویژگی های مهم انسان مذهبی منعطف بودن اون در رفتار با دیگرانه . 

مثال :

مقام معظم رهبری با بد حجابی مخالف هستند . شما در طول سال چند بار می شنوید که ایشون بگن خانم ها حجاب تون رو رعایت کنید ، مسئولین مربوطه فلان کار رو بکنید و ... ؟!

ایشون میاد از با استدلال خانم ها رو به حجاب داشتن تشویق می کنه . از کرامت زن میگه ، از ارزش زن میگه ،‌اونم شاید در طول سال از دو یا سه مورد فراتر نمیره !!!


اگه منه مذهبی هی بیام به نام اسلام ، با زبان بد هر روز بگم خانم حجابت ، ازدواج موقت باید ترویج بشه و ... ، آیا تاثیر گذار خواهد بود ؟!

چیزی داریم به نام اثر کلام ، وقتی می بینی که کلامت اثر نداره ، یعنی این که مقبولیت نداری ، استدلالت ضعیفه یا مستمع قصد لجبازی داره !

به همین پست های ازدواج موقت و رابطه مقعدی دقت کنید . چند خانم جذب اسلام شدند و چند خانم گفتند که از دین فاصله گرفتند ؟!

مورد بوده ، یک خانم بد حجاب به حضور رهبری رسیده ولی از ایشون تذکر نگرفته ، وقتی اومده بیرون از حجابش ایراد گرفتند !!!

آقایون و خانم های مذهبی ،

از شخص اول مملکت الگو بگیرید !

موفق باشید


بیشتر بخوانید ...

کلمه کلیشه‌‏ای مذهبی

پسر مومن و مذهبی و با ایمان دقیقا کیه ؟

انگار می خواید سر به تن مذهبی ها نباشه

استفاده از کلمه ی مذهبی رو در وبلاگ ممنوع کنید

آیا من آدم خشک مذهبی هستم ؟

چرا مذهبی ها نمیتونن عادی با زن ها برخورد کنن؟

هر آدم مذهبی که مومن واقعی نیست

من که نفهمیدم مذهبی به کی میگن

آیا مذهبی بودن عقب ماندگیست ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)