اقا جان من یه جوونم در اوج نیاز !!! نه شرایط ازدواج دارم !!! نه کار دارم !! نه پدری که حامیم باشه!!! نه پول دارم!!! نه هیچچچچ

نمیتونم با روابط مزخرف دوستی با کسی باشم!!! با این شرایط هم نمیشه کسی رو خواست!!! بخدا مونم چیکار کنم!!! خیلی ها مشکل منو دارن 

هیچ دختری هم سر راهه زندگی من قرار نمگیره! لامصب نه میشه دنبالش بگردی و نه خودش میاد!

از تنهایی خسته شدم، اینقدر داخلش فرو رفتم که حوصله درآمدن ازش رو ندارم 

اگه الان تمام دخترای دنیا بیان دست به سینه وایسن جلوم زن نمیگیرم! چون کار ندارم! اصن زن گرفتن وقتی بیکاری یه چیز مسخره ای است! 

هر چی بدبختی بود واسه دهه 60 بود. 

بدبخترین آدما 64-69 هستند!!! ما دیگه نهایت شوخی خدا در خلقت بودیم... ما خدا زده ایم نه اینکه خدا ما رو زده باشه...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)