سلام

من تا حالا با هیچ دختری نبودم. ولی سالهای سال خود ارضایی کردم. از خدا خواسته بودم یکی مثل خودم رو برای ازدواج نصیبم کنه . ولی حالا که رفتم خواستگاری میبینم یه دختر مثل فرشته داره نصیبم میشه که چهره نورانی داره و پاکه پاکه.

من دلم نمیاد این بنده خدا با یه مرد مثل من که ناپاکه ازدواج کنه. از طرفی خیلی دوستش دارم. بخاطر اون دیگه به هیچ دختری نگاه نمیکنم. دلم براش می سوزه . نمی دونم چکار کنم. چرا خدا داره با من این کارو میکنه؟؟؟

البته از عوارض خودارضایی هم بگم که زود انزالی شدید دارم ولی از اون جهت نگرانی زیادی ندارم چون شنیدم که بعد از چند ماه گذشت زمان استرسم کم می شه و خوب می شم. من توبه کردم ولی به هر حال هیچ وقت مقامم به این خانوم که نمیرسه . با عذاب وجدانم چکار کنم؟؟؟؟؟؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)