سلام 

من دختر *2 ساله هستم ( منم خودم ویرایش کردم) راستش وقتی کوچیک بودم حالا یادم نیست واقعا چند ساله شاید زیر 9 سال و البته بیشترم فکر می کنم زیر 9 سال بودم (سن رو میگم چون فکر کنم  اینجا سن تکلیف مهم باشه ) متاسفانه به هر دلیلی با پسر اقوام که او هم کوچیک و تو یه رده سنی بودیم یه مختصر شیطنتایی کردیم باریهایی که... و و فراموش شد تا با روابط آشنا شدم و از اون به بعد من با یه مشکل بزرگی روحی درگیر شدم و عذاب وجدان و ... خوب فکر می کردم ته قضیه همینه و هنوزم احساس می کنم من یه خیانت بزرگ در مقابل همسر آینده ام انجام دادم . ولی کم کم باهاش کنار اومدم 

تا اینکه کم کم بحث ازدواج پیش اومده برام و اینجا و جاهای دیگه از مسایل شرعی این چیزا شنیدم من ادمیم که برام مهمه حاضرم مجرد بمونم ولی ازدواجم خلاف شرع نباشه 

قضیه من چی میشه من واقعا درگیرشم باید چکار کنم 

اخه شنیدم مسایل شرعی مختلفی حتی برای آینده ی بچه ها شون .... در حالیکه من سن بلوغ نبودم حتی به احتمال خیلی زیاد سن تکلیفم نبودم ... این که در حد یه رابط کامل نبود ...

فقط لطفا جواب بدید اخه نمیشه که من برم این سوالا آنلاین بپرسم 

و اینکه خانواده ها خواهش تو این دوره ای که خیلی بد شده مواظب بچه هاتون باشید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)