سلام

دختری هستم 23 ساله. همکلاسی دانشگاهیم 2 ساله پیش اومد خواستگاری. خونوادم اولش بهش قول منو داده بودن. بعد یه مدت نظرشون عوض شد. میگفتن وقتی ناراحت میشه عصبی میشه ... سرخ میشه ... و ....

من باهاش ادامه دادم رابطه م رو . خیلی با هم صمیمی شدیم. اون ها هم به روی خودشون نیاوردن که چرا نظر خانوادم عوض شده فقط جواب میخواستن و میخواستن نامزد کنیم تا درس هامون تموم شه. خونوادم راضی که نشدن هییچ خراب ترم کردن. طوری که طرف مقابلم هزینه هایی که برام کرده بود رو خواست.بابام پولشو داد و رفت.

نمیدونین چه حالی داشتم. مسیج های بدی هم به خواهر و بابام داده بود. البته نه طوری که نشه ببخشنش. بعد از 6 ماه سر و کلش پیدا شد. عذرخواهی کرد از خونوادم. اخلاقش بهتر شده بود. خونوادمم اولش نرم شده بودن. بعد دوباره عوض شدن. اون بدبختم فک میکرد که اینا نرم شدن بهش جواب مثبت میدن.

حتی بابام رو پیش مشاور دانشگاه بردم . اونم به نفع ما حرف زده بود. اما فایده ای نداشت. من بازم بهش وابسته شده بودم. به بابام مسیج داد شکایت تون میکنیم. دخترتونم با منه. اما من پشتشو خالی کردم و بخاطر خانوادم گفتم جوابم نه هست. اونم رفت.

الان چند روزه ازش بیخبرم. نمیدونم بازم میاد یا نه. اما آخریم مسیجش این بود که تا عید عروسی میکنه و آبروی منو پیش خونوادم میبره . عذاب وجدان دارم. نمیدونم مقصر کی بود این وسط! الان با خانواده م هم خیلی بی تفاوت شدم. اصلا کاری بهشون ندارم. تو رو خدا شما بگین چیکار کنم؟ به نظرتون برمیگرده؟ من به خونوادم گفتم که با هیچ کس دیگه ازدواج نمیکنم. تصمیمم جدیه.

روزای اول تصمیم داشتم خودکشی کنم دوستام منصرفم کردن. در ضمن خونوادم در جریان بودن که منم خیلی دوسش داشتم ولی اهمیت ندادن....


مرتبط با برگرداندن خواستگار:

به خواستگارم جواب منفی دادم ولی الان پشیمونم

بیشتر از 2 ماهه که از خواستگارم خبری نشده، ممکنه برگرده ؟

پسری که از خودم دورش کردم، حالا مشکلاتش حل شده، میترسم تحویلم نگیره

چکار کنم که دوباره بیاد خواستگاریم ؟

چیکار کنم پسر مورد علاقم دوباره ازم خواستگاری کنه ؟

آیا برگردوندن یه خواستگار مناسب درسته ؟

آقا پسرتون تشریف نمیارن برای خواستگاری مجدد

چطور میتونم بهش بفهمونم که از رد کردنش پشیمونم؟

خواستگارم در جواب واسطه گفته که دیگه شرایط ازدواج ندارم

دوسش دارم اما امیدی به برگشتش ندارم

همه خواستگارامو دارم رد میکنم امید به بازگشتش دارم

تا حالا شده که خواستگارتون رو دوباره برش گردونید؟

چطوری خواستگاری رو که رد کردم برگردونم ؟

چطور سر راه پسر مورد علاقم که پدرم ردش کرده قرار بگیرم؟

به خواستگاری که رد کردیم چطوری بفهمویم دوباره بیاد؟

چطوری به خواستگارم بفهمونم که من اون رو رد نکردم؟

تا حالا شده کسی خواستگارش برگرده؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل خواستگاری (برای دختران) (۱۴۸ مطلب مشابه)