با سلام 

نمی دونم مشکل منه یا بقیه کاربر های این سایت هم مشکل منو دارند 

راستش من قبل از این که با این سایت آشما بشم و نظرات و پست ها رو بخونم علاقم برای ازدواج بیشتر بود و شاید رویایی تر به زندگی و ازدواج فکر می کردم اما نمی دونم چرا تو این 2 ماه پس از آشنایی با سایت شما و تحقیق بیشتر و ... نظرم برای ازدواج عوض شد تمایلم خیلی کم تر !

یعنی این جمله رو هم تو نظرات زیاد دیدم که "حالم از ازدواج به هم خورد و ترجیح می دم مجرد بمونم !"

حال سوال من از کاربران مجرد سایت اینه که آیا شما هم مثل من پس از آشنایی با این سایت این جوری شدید و تمایلتون به ازدواج کم تر و بدبینی تون به جنس مخالف بیشتر و  از سطح توقع بالای جنس مخالف و خانوادش و سختی های ازدواج و زندگی آگاه تر شدید ؟! و اگر آره دلیلش چیه به نظرتون که تمایل تون به ازدواج کم تر شد ! 

مرتبط:

خاطره ی خانم " نارنجی " درباره خانواده برتر

کاربران وبلاگ خانواده برتر بر روی میلیون ها ایرانی تاثیر می گذارند!

من به شخصه از خانواده برتر آسیب دیدم

ترک خانواده برتر براتون چقدر سخته؟

خانواده برتر چه تاثیری رو زندگیتون گذاشته؟

واقعا هدف خانواده برتر چیست؟

چگونه با وبلاگ خانواده برتر آشنا شدید ؟

به خانواده برتر اعتیاد پیدا کردم

با خانواده برتر هم افسردگی گرفتم، هم بدبین شدم

عمل کردن به نوشته های خانواده برتر سخته ؟

فضای خانواده برتر هیچ شباهتی به دنیای بیرون نداره ؟!

تو حرم امام رضا (ع) برای خانواده برتری ها حدیث کسا خوندم

پسرهای خانواده برتری یا از مریخ اومدن یا دروغ میگن !

دقیقا دنبال چه موضوعی بودید که سر از خانواده برتر در آوردید ؟

قبل از دیدن خانواده برتر اعتماد به نفس زیادی داشتم

خانواده برتر نابود کننده ی تصورات رویایی و خیالی از ازدواج است !

در حق همه خانواده برتری‌ ها نماز حاجت خواندم و دعا کردم

کمک های ما به دیگران در خانواده برتر مورد رضای خداست ؟

با کمک خانواده برتری ها الان حال خیلی خوبی دارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)