سلام. بچه ها راهنماییم کنین لطفا.

با یه پسری تو فضای مجازی اشنا شدم که همکلاسی دانشگاه فامیلمون بود. پسره منصب شغلی خوبی داره و تدریس هم میکنه. با بهونه اینکه قصدش خیره شروع کرد، البته دروغ نمیگفت با عموم و ... هم صحبت کرد، گفتم چطور کسی که حتی یه بار ندیدیش میخوای ازدواج کنی؟! ( البته عکسامو دید) گفت خانواده فامیلتون میشناسم شما هم حتما مثل اونهایید ، تحصیل کرده ای( استعداد درخشان تو یکی از دانشگاه های معتبر هستم)، خانواده خوبی داری و... گزینه خوبی برای ازدواجی کم تر دختری اینطوری  پیدا میشه و...

از همون چند روز اول هی خانومم خانومم شروع کرد ، که اصلا خوشم نیومد گفتم حد خودتو بدون. چند وقتی گذشت راجع به مسایل جنسی ازم سوال کرد هرچی دهنم بود بهش گفتم اما محترمانه، کات کردم بعد چند روز التماس دوباره اعتمادمو جلب کرد، گفت سعی میکنه همون ادمی بشه که من میخوام.2،3 ماهی گذشت عکساشو فرستاد ، تو عکس جدی بود گفتم بخندی بد نیستا! گفت مرد باید خشن باشه، گفتم نخیرم مرد باید خنده رو باشه، گفت باز یه چیز میگم قهر میکنیا! گفتم بگو ، گفت سکس میخوام کلی شکلک خنده و مسخره بازی فرستاد.

گفتم حیارو خوردی یه آبم روش. بلاکش کردم. به فامیلمون گفتم بش بگه مزاحمم نشه، خلاصه جنگ جهانی شد ، بازم پی گیری میکنه و میگم بخدا من منظوری نداشتم و میخواستم سربه سرت بزارمو از این حرفا... منم گفتم شعور یه چیز ذاتیه که به زور نمیشه به کسی داد... دیگه جوابشو ندادم. به نظرتون کار اشتباهی کردم؟ دلم میخواد یه فرصت دیگه بهش بدم اما منطقم میگه کسی که ذاتش خرابه هرچقدر هم دوستت داشته باشه بازم عوض نمیشه. کارم اشتباه بود یا درست؟ 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)