سلام 

پسری هستم 26 ساله که خوشبختانه یا متاسفانه تا الان نه دوست دختر داشتم و نه با کسی رابطه جنسی داشتم و نه با دل دختر مردم بازی کردم. کلا تا الان سرم تو درس بوده و خدا را شکر با اینکه زندگیمو از صفر شروع کردم الان هم از نظر تحصیلی و هم از نظر کاری در وضعیت خوبی هستم.تقریبا مذهبیم و قیافمم خوبه.......

الان که تصمیم به ازدواج گرفتم چیزی که ذهنمو خیلی مشغول کرده اینه که نکنه همسر آینده من قبل من با کسی دوست بوده باشه.

خب حقم دارم چون من خودم گذشتم پاک بوده و الان زن پاک میخام.

حالا سوال من از دکترای پیج اینه که چطور می تونم تشخیص بدم که دختری قبل من با کسی نبوده.؟

 اگه از دختری تو جلسه خواستگاری بپرسم راستشو میگه؟

تو رو خدا کمکم کنید چون اگه بعد ازدواج بفهمم تو این مورد بهم دروغ گفته هم خودمو میکشم هم اونو. 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)