سلام...

دوستان عزیز از همتون یه راهنمایی میخوام...

من دختری 20 ساله ام که تا حالا با هیچ پسری دوست نبودم و عاشق نشدم...در واقع در قلبمو بسته نگه داشتم واسه همسر آیندم چون میخواستم احساسم و قلبم پاک و بکر بمونه براش...کسی هم مد نظرم نبود که بخوام بگم بخاطر اون بوده...

یه ماه پیش برحسب اتفاق با یه پسری که درست اخلاقش مثل خودم بود آشنا شدم...ادعای عاشقی کرد...کلی از اخلاقش برام گفت...خلاصه اولین پسری بود که جذب اخلاقش میشدم...

بگذریم...در نهایت منم عاشقش شدم...میدونم که عشق بینمون پاکه...اینو مطمئنم...

تا به امروز همه چیز بینمون خوب بوده خدا رو شکر...کلی برای آیندمون برنامه ریزی کردیم...تو 99 درصد مسائل خدا رو شکر تفاهم داریم...هر روز عاشق تر از دیروز میشیم...تا حالا یه حرف نا مربوط از زبونش نشنیدم...خیلی با اخلاقه...خیلی مرده...خیلی مهربون و در عین حال آدم منطقی ای هستش...

ولی...

امروز بهم گفت یه دروغی بهم گفته، موضوعی که در موردش بهم دروغ گفته برام مهم نیست من با اصلش مشکل دارم ..اونم دروغه... کلی قسم خورد که میترسیده منو از دست بده که همچین دروغی بهم گفته...کلی گریه کرد...منم باهاش اشک ریختم...ازم فرصت خواست...ازش زمان خواستم...

میدونم اگه ترکش کنم هم اون نابود میشه و هم خودم...اگر هم بهش فرصت بدم ،چطور میتونم اینکارو بکنم وقتی 40 درصد از اعتمادمو نسبت بهش از دست دادم... خودش میگه اعتمادمو بر میگردونه... در واقع ما عاشق اخلاق همدیگه شدیم...نمیدونم چیکار کنم...تو دو راهی بدی گیر افتادم... اگه بهش فرصت بدم ،از آینده میترسم... اگه ترکش کنم هر دومون نابود میشیم....تو رو خدا راهنماییم کنید...خواهش میکنم ازتون...

ممنونتونم...

دوستدار همیشگی شما....کاتیا...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)